Klasiskā Lancia Delta pēdējos gados ir bijusi ekskluzīvu autoražotāju uzmanības lokā: saviem lasītājiem jau esam stāstījuši par lieliskajiem Lancia Delta Futurista un Maturo Stradale restomodiem , Lancia Delta Evo-e elektriskajiem modiem , kā arī Hintegrale. un Grassi 044S projekti , kuru pamatā ir rallijs Lancia Delta S4.

Atelier Manhart Performance nelēca virs galvas, bet vienkārši piedāvāja kvalitatīvu tūningu Lancia Delta HF Integrale 16V pilnpiedziņas hečbekam, kas tika ražots no 1989. līdz 1991. gadam un bija aprīkots ar 2,0 litru benzīna turbodzinēju ar maksimālā jauda 200 ZS. un 298 Nm. Vēlākās kopijas ar prefiksu Evo bija jaudīgākas, taču tās jau sen ir izkliedētas privātās kolekcijās kā relikvijas, taču otrreizējā tirgū joprojām ir vairāk vai mazāk dzīvas Delta HF Integrale 16V kopijas.

 
 

Pirmais Manhart Integrale 400 eksemplārs tika izgatavots uz 1990. gada hečbeka bāzes ar 57 500 km nobraukumu, taču tagad šis nobraukums faktiski ir atiestatīts uz nulli, jo tehniskais pildījums ir gandrīz pilnīgi jauns. 2,0 litru dzinējs saņēma jaunus Manhart kaltos virzuļus un klaņi, jaunu Catcams sadales vārpstu, efektīvāku turbokompresoru un starpdzesētāju, jaunas ieplūdes un izplūdes sistēmas, jaunu Bosch degvielas sūkni un jaunu vadības programmu. Rezultātā atdeve pieauga līdz 375 ZS. un 550 Nm.

Arī 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba ir vispusīgi modernizēta, izmantojot N grupas rallija versijas sastāvdaļas, uzstādīts jauns, izturīgāks Sachs sajūgs un jauns klasiskās pārnesumu sviras pjedestāls ar apaļu kloķi (gandrīz kā uz žigulis) ir parādījies salonā. Piekare ar jauniem balstiekārtas statņiem no KW Suspensions pārregulēta. Uzstādītas jaunas, jaudīgākas Brembo disku bremzes: priekšējo disku diametrs ir 380 mm (četru virzuļu suporti), aizmugurējo disku diametrs ir 284 mm (divu virzuļu suporti). Klasiskā stila 17 collu OZ Rally Racing vieglmetāla diski lieliski iederas Delta izskatā, ietīti zema profila 205/40 ZR 17 Hankook Ventus V12 evo2 riepās.

Manhart speciālisti, kas parasti bija diezgan atjautīgi vizuālā noskaņojuma ziņā, nolēma atstāt klasiskās Delta izskatu sākotnējā formā: viņi tikai atjaunoja un pārkrāsoja virsbūvi, atjaunināja apgaismojuma aprīkojumu, pievienoja dekoratīvās svītras un Manhart nosaukumu plāksnes. Arī interjers ir atjaunots un no jauna apšūts ar ādu un Alcantara, uzstādīta jauna Manhart trīs spieķu stūre, kas apvilkta ar zamšādu ar centra pozīcijas atzīmi, uz grīdas uzklāti zīmola Manhart grīdas paklājiņi.

Manhart Integrale 400 maksā 129 900 eiro, kas nav nemaz tik dārgi, salīdzinot ar restomodiem uz klasiskās Delta bāzes: piemēram, itāļu kompānijas Automobili Amos Lancia Delta Futurista maksā no 350 000 eiro.