Kompaktā pikapa klāsts tika papildināts ar litru turbo trīs, turklāt automašīnām ar jaunu dzinēju tagad ir cita “seja”. Arī interjers tika nedaudz atsvaidzināts, turklāt parādījās ierobežota speciālā versija.
Brazīlijā ražotā mazā kravas automašīna Fiat Strada vienmēr bijusi ļoti pieprasīta vietējo pircēju vidū. Pēc tam, kad 2020. gadā modelis pārgāja uz otro paaudzi , saņemot pilnvērtīgu divu rindu kabīni (bet atstājot divu durvju versiju), tas pilnībā ieņēma valsts pārdotāko automašīnu saraksta augšgalu: 2022. gadā gandrīz Brazīlijas tirgū pārdoti 112 500 pikapi, Strada šī gada septiņu mēnešu rezultāts ir 60 912 kopijas. Neskatoties uz to, Fiat nolēma atsvaidzināt savu bestselleru, un zīmols neaprobežojās tikai ar dekoriem.
Tātad atmosfēriskais četrinieks Fire 1.4 (maksimums 88 ZS) beidzot tika pārtraukts: 2024. izlaiduma gadā Endurance bāzes versija (tikai šī versija bija aprīkota ar 1,4 dzinēju) pārgāja uz četru cilindru aspirācijas Firefly 1.3, kas tradicionāli Brazīlijai “baro” gan benzīnu (101 ZS), gan etanolu (109 ZS). Dzinējs ir apvienots ar piecu ātrumu mehāniku. Turklāt Strada Endurance ieguva elektrisko stūres pastiprinātāju (iepriekšējā lētākā kravas automašīna ar 1,4 bija stūres pastiprinātājs).
Brīvība un vulkāns, nākamie pēc pilnības, saglabāja 1,3 un 5MKP, savukārt Strada vulkānu var iegādāties arī ar CVT. Bet dārgajam Ranch variantam un tikko pievienotajai vēl greznākajai Ultra versijai ir jauns motors. “Rich” pikapiem tagad ir turbo 1.0 Turbo 200 Flex, kas pazīstams no Brazīlijas apvidus auto Fiat Pulse un Fastback . Benzīna versijas jauda ir 125 ZS, uz etanola motors saražo 130 ZS, griezes moments ir 200 Nm (neatkarīgi no degvielas). Turbo dzinējs ir aprīkots tikai ar variatoru. Automašīnām ar 1.0T ir arī sporta poga uz stūres: šajā režīmā Strada var sasniegt pirmo “simtiņu” 9,8 vai 9,5 sekundēs (benzīns / etanols). Modelim nav pilnpiedziņas – tikai priekšējais.
Fiat Strada Ranch un Ultra izcēlās ne tikai ar turbodzinēju: tagad šīm versijām ir savs ārējais dizains. Parādījās jauns priekšējais buferis ar X formas ieliktni (Ultra ir melnā krāsā) un papildu “aizsardzību”, miglas lukturi ir veidoti savādāk, turklāt tie ir LED un pacelti augstāk. Nomainīja arī režģi.
Strada Ultra paša čipsi – sarkana dekoratīva sloksne režģa rāmja apakšējā daļā, oriģinālie 16 collu diski un tonētie logi. Un, pamatojoties uz šo sniegumu, viņi izgatavoja ierobežotu īpašo Edizione 25 versiju, tā bija veltīta Strada 25. gadadienai (jā, pirmās paaudzes pikaps uz konveijera izturēja 22 gadus). “Jubilejas” kravas automašīnas īpatnības – pelēka virsbūve, aptumšoti riteņi, melns jumts un spoguļu korpusi, uzlīmes uz sāniem. Kopumā tika saražoti 1025 šādi pikapi.
Visām Strada-2024 versijām ir arī jauna stūre, un arī Ultra un Edizione 25 ir sarkanas šuves un “ādas” ieliktņi uz durvīm. Tāpat kā iepriekš, bāzes pikapa aprīkojuma sarakstā ir gaisa kondicionētājs, priekšējie drošības spilveni, vilces kontrole un stabilitātes kontrole. Dārgajos apdares līmeņos ietilpst “ādas” salons, sānu “drošības spilveni”, multimediju sistēma ar 7 collu ekrānu, atpakaļskata kamera, viedtālruņa bezvadu uzlāde, parkošanās sensori.
Pikaps ar standarta dizainu maksā 20 600–24 700 USD, “bagāta” Strada cena ar jaunu “seju” sākas no 27 100 USD.