“Rīgas namu pārvaldnieka” (RNP)klienti individuāli tiks informēti par konkrētu apkures pieslēgšanas dienu, informēja uzņēmums.
Šogad esot mainīta līdzšinējā kārtība, paredzot informēt klientus par apkures pieslēgšanas brīdi, nevis vispārīgi par nedēļu, kurā tiek pieslēgta apkure.
RNP klientiem par plānoto apkures pieslēgšanas datumu informāciju sniegs izmantojot pašapkalpošanās vietni “e-parvaldnieks.lv” un RNP mobilo aplikāciju.
Turpinot veidot iespējami plašu pieejamo informāciju par īpašumu, RNP attīsta jaunus e-rīkus, kas dod iespēju ērtāk sekot līdzi aktualitātēm, kas saistītas ar īpašuma pārvaldīšanu. Līdz ar jaunās funkcionalitātes ieviešanu, klientiem būs iespēja redzēt provizorisko apkures pieslēgšanas termiņu, apkures pieslēgšanas statusu, klienti redzēs informāciju, ja pieslēgšanas gaitā jāveic neplānoti darbi.
Klientiem būs iespēja reģistrēt pieteikumus, kas saistīti ar apkures pieslēgšanu tieši vortālā www.e-parvaldnieks.lv, aplikācijā vai ar virtuālā asistenta “Juris” starpniecību. Tāpat klienti redzēs visus savus reģistrētos pieteikumus, kā arī varēs sekot līdzi to izpildes statusam, par ko saņems papildus paziņojumus. Jaunās funkcijas aplikācijā un pašapkalpošanās vortālā būs pieejamas līdz ko tiks uzsākta jaunā apkures sezona.
SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” ir 100% Rīgas domei piederošs uzņēmums. Tā pārvaldīšanā ir vairāk nekā 3800 dzīvojamo māju un būvju ar kopējo platību vairāk nekā 7,5 miljoni kvadrātmetru. Uzņēmums 2022.gadā strādāja ar 61,973 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,6% vairāk nekā iepriekšējā gadā, kamēr kompānijas peļņa pieauga par 7,4% un bija 4,535 miljoni eiro.