Home » Mums ir māja pēc renovācijas! Iedzīvotāji ir nobijušies par apkures rēķinu

Mums ir māja pēc renovācijas! Iedzīvotāji ir nobijušies par apkures rēķinu

no EDGARS AUZIŅŠ
0 Komentāri Ziedot

Daudzdzīvokļu mājas Lāčplēša ielā Jelgavā iedzīvotāji par ēkas renovāciju parūpējās jau 2012. gadā. Līdz šim paveiktais darbs ir bijis auglīgs – rēķini patiešām kļuvuši mazāki. Taču šoziem kāda mājas iedzīvotāja Marija pamanīja, ka apkures izmaksas pēkšņi divkāršojušās, vēsta Bez Tabu.

Marija stāsta, ka katru dienu viņa cenšas ietaupīt naudu un savā divistabu dzīvoklī pārslēdz radiatorus uz “1” vai “2”, bet vienā no istabām tie ir pilnībā izslēgti. Tāpēc apkures rēķina saņemšana par decembri viņai bija pārsteigums. Ja parasti apkures sezonas laikā viņai nākas šķirties no aptuveni 40-50 eiro, tad šoreiz, pēc aprēķiniem, jelgavniecei nāksies maksāt vairāk nekā 90 eiro.

Marija iztaujāja kaimiņus, un izrādījās, ka tikpat šokējošu rēķinu saņēmusi arī viņas draudzene Marita. Sievietes izsauca Maritas dēlu Mārtiņu no kaimiņu mājas, lai sakārtotu lietas, un sāka izmeklēšanu.

Mārtiņš pamanīja, ka mātes rēķinā pie sadalītāja skaitļiem ir pilnīgs tukšs laukums, lai gan viņš skaidri zina, ka tur būtu jānorāda patērētās siltumenerģijas koeficienti.

Tas šķita aizdomīgi, jo pirms pusotra gada SIA “DAKC” eksperti apmeklēja Mārītes un Mārtiņa dzīvokļus un nomainīja vecos sadalītājus pret jauniem.

Par pakalpojumu viņi samaksāja 135 eiro un parakstīja pieņemšanas-nodošanas aktu, ko uzņēmuma darbinieki apsolīja nodot vadītājam.

Jelgavnieki saprata, ka, visticamāk, pieņemšanas-nodošanas akts kaut kur pazudis un dati par jaunajiem izplatītājiem nav ņemti vērā. Marija lūdza apsaimniekotājam veikt pārrēķinu par pēdējiem pāris mēnešiem, taču saņēma atbildi, ka tas nav iespējams.

Arī Mārtiņš piekrīt – šajā situācijā atbildība jāuzņemas mājas pārvaldniekam vai uzņēmumam, kas mainīja sadalītājus, nevis pašiem īrniekiem, jo viņi savus pienākumus izpildīja – nomainīja ierīces noteiktajā termiņā.

Žurnālisti vērsās Jelgavas Nekustamā īpašuma pārvaldē, taču tur noliedz, ka pieņemšanas akts būtu pazudis viņu uzņēmuma gaiteņos. Visticamāk, to vienkārši aizmirsuši nogādāt.

Uzņēmuma IT nodaļas vadītājs Alvis Stražinskis sola situāciju risināt un vienoties ar SIA “DAKC”, lai šādas situācijas neatkārtotos.

Žurnālisti sazinājās arī ar SIA “DAKC” pārstāvjiem, kuri pirmie uzzināja par situāciju Lāčplēša ielas mājā.

Uzņēmums nepiekrita intervijai, bet rakstiski apstiprināja, ka pēc izplatītāju maiņas tā darbinieku pienākums ir nodot informāciju ēkas pārvaldniekam.

“Tā kā sadalītāji šajā mājā tika nomainīti 2022. gada vasarā, tagad ir 2024. gads, diemžēl es nevaru komentēt šo konkrēto gadījumu, bet varu viennozīmīgi apgalvot, ka nav bijis tā, ka kāds apzināti vai apzināti nav nodevis informāciju mājas pārvaldniekam. Uzņēmumā šādas informācijas apritē ir iesaistīti vairāki cilvēki, un kāds patiešām varēja kaut ko palaist garām, taču šādi gadījumi ir ļoti reti. […] DAKC dziļi atvainojas par radušos situāciju un darīs visu, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos,” – Mārtiņš Augusts Kristbergs, DAKC valdes loceklis.

Savukārt Alvis Stražinskis sola, ka tuvākajā laikā tiks sazvanīti dzīvokļu īpašnieki un tiks panākta vienošanās par kompromisu.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: