Home » “airBaltic” neizmaksā kompensāciju par četru stundu kavēšanos. Kāpēc?

“airBaltic” neizmaksā kompensāciju par četru stundu kavēšanos. Kāpēc?

no EDGARS AUZIŅŠ
0 Komentāri Ziedot

Gregors Jānis devies divu dienu ceļojumā uz Parīzi, Franciju. Ierodoties lidostā, “airBaltic” paziņojusi, ka lidojums kavēsies par gandrīz četrām stundām. Tas nozīmē, ka pasažieri varēja pretendēt uz kompensāciju, tomēr viņš saņēmis atbildi, ka šajā reizē kompensācija nepienākas, ziņo raidījums “Bez Tabu”.

“airBaltic” ceļotājiem atbildējuši, ka kompensācija nepienākas, jo bijuši ārkārtēji apstākļi, proti, lidmašīnai konstatēts ražotāja defekts.

Visbiežāk ārkārtēji apstākļi saistīti ar laikapstākļiem, kuru dēļ lidot nav droši vai lidostas darbinieku streiku, savukārt, tehniskas problēmas visbiežāk neatbrīvo no kompensācijas izmaksas.

“airBaltic” organizējis jauna lidaparāta ierašanos Parīzē, kas pasažierus tālāk nogādās Rīgā, konstatēto tehnisko ražotāja defektu kompānija sauc par ārkārtējo apstākļi.

Vīrietis ar iesniegumu par radušos situāciju vērsīsies arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.