Ford kopuzņēmuma ar JMC (Jiangling Motors Corporation) ietvaros paplašina Ķīnai paredzēto komerctransporta līniju: rudenī vietējā tirgū nonāks septītās paaudzes Transit pēc Eiropas hronoloģijas, bet Ķīnā tam būs modernāks dizains nekā tā eiroatlantiskajam līdziniekam un citādāks interjers.
Šī mēneša sākumā Ford paziņoja par kārtējo atjauninājumu devu Eiropas “septītajam” Transit, kas tiek ražots desmit gadus un tika plānots pārveidot 2018. gadā. Pārsteidzoši, ka septītās paaudzes furgoni un mikroautobusi Ķīnā ir jaunums. Līdz šim šeit tiek ražoti un pārdoti ceturtās un sestās paaudzes Tranzīti, un tiem ir unikāls dizains – tas nav tāds pats kā Eiropas pirmkodiem. “Ceturtais” Transit Ķīnā ir pazīstams kā JMC Teshun, “sestais” kā JMC Fushun un Ford Transit, un JMC Fushun ir vienkāršots interjers un savs priekšpuses dizains. Un šī gada februārī Ķīnā debitēja atjaunināts vietējais vieglākais Ford Transit Custom furgons. pamatojoties uz iepriekšējās paaudzes tāda paša nosaukuma Eiropas modeli, un tagad tam ir arī savs ārējais un iekšējais dizains. Visa šī ārpus Ķīnas nepieredzēta kavalkāde tiek pārdota caur Ford Ķīnas patērētāju vietni, JMC emblēmas uz dažiem modeļiem nevienu netraucē.
Ķīniešu žurnāls Autohome šodien publicējis fotogrāfijas no “septītā” Ķīnai paredzētā Tranzīta prezentācijas un apgalvo, ka pārdošanā tas nonāks nākamā gada rudenī. Kā redzat, modeļa ķīniešu versijas priekšpuse ļoti atšķiras no globālās, tas ir, patiesībā tā ir alternatīva un jaunāka versija. Priekšējo lukturu dizains aizgūts no pašreizējā Ford Ranger vidēja izmēra pikapa, dažām versijām pat ir raksturīgs plastmasas šķērsstienis starp priekšējiem lukturiem (skaidri redzams titulbildē), taču kopumā Ķīnas Transit priekšgala dizainam ir izstrādātas vairākas iespējas: bagātīgajām pasažieru versijām ir liela hromēts “režģis”, elektriskajā versijā starp lukturu paneli virsbūves krāsā režģa vietā ir tukša, “darba zirgiem” ir vienkāršs plastmasas siets. Arī jaunā Ķīnas Transit aizmugurējo lukturu dizains ir savs, taču viss galvenais “virsbūve” ir tāda pati kā globālajai versijai.
No vadītāja vietas “septītais” ķīniešu Ford Transit atkārto jau pieminēto atjaunināto ķīniešu Ford Transit Custom: priekšējo paneli vainago divu ekrānu displejs (katra ekrāna diagonāle ir 12,3 collas), ne mazāk vietas ir mazajiem. lietas ķīniešu priekšējā panelī nekā ārzemju. Pasažieru nodalījuma dizains ir atkarīgs no modifikācijas: ir vienkārši viengabala dīvāni, ir tipiski autobusu sēdekļi ar iebūvētiem galvas balstiem, un ir dārgi, ērtāki un ietilpīgāki sēdekļi ar atsevišķiem galvas balstiem biznesa maršrutiem.
Par tehnoloģiju joprojām ir maz informācijas: kolēģi no Autohome ziņo, ka ķīniešu “septītais” Transit tiks aprīkots ar dīzeļdzinējiem ar 2,0 un 2,3 litru darba tilpumu, kas savienots pārī ar 6 ātrumu “mehāniku” vai 8 pakāpju hidromehāniku. automāts” (Eiropas tranzītam tāda būs tikai nākamgad). Papildaprīkojumā tiks piedāvāti jaunākie elektroniskie vadītāja asistenti (līdz pat otrā līmeņa autopilotam) un aizmugurē regulējama pneimatiskā piekare.
Elektriskā versija arī nebūs tāda pati kā ASV un Eiropā: Ķīnas Transit tiek pieteikts ietilpīgāks 100 kWh akumulators (globālajai versijai ir 68 kWh), jaudas rezerve ar vienu uzlādi būs aptuveni 320 km. Par cenām vēl nekas nav zināms.