Kā jau bija gaidāms, pēc paaudzes maiņas joprojām tiek piedāvāti divi turbokompresora dzinēji, un vecākajam dzinējam papildus ir arī hibrīda “papildinājums”.
Jaunās, ceturtās paaudzes LaCrosse flagmaņa sedanu Ķīnas Buick nodaļa parādīja vēl maija sākumā, tomēr tā bija tikai greznā versija Avenir. Tagad modelis ir pilnībā deklasificēts, ir paziņotas cenas un komplektācijas, un vietējie dīleri ir sākuši pieteikumu pieņemšanu. Atgādinām, ka iepriekšējais “četru durvju” debitēja 2015. gadā (bet tirgū nonāca tikai gadu vēlāk), restilēts tas tika 2019. gadā, un tajā pašā gadā Buick LaCrosse kļuva par ekskluzīvu modeli ĶTR. Jaunajā paaudzē sedans ir saglabājis šo statusu – flagmanis neatgriezīsies Savienotajās Valstīs. Tāpat kā iepriekš, automobiļus Debesu impērijai ražo SAIC un General Motors kopuzņēmums.
Modeļa pamatā ir priekšpiedziņas šasija, kāda bija iepriekšējam modelim, un riteņu bāze ir tā pati 2905 mm. Tajā pašā laikā garums ir kļuvis mazāks: 4996 mm pret 5026 mm. “Ceturtā” LaCrosse bagāžnieka ietilpība ir 506 litri, nevis 523 litri kā iepriekšējam sedanam.
Eksterjers ir veidots jaunā korporatīvā zīmola stilā. GL8 Century minivens, Electra E5 elektrokross, kompaktais Encore GX un Envista cross-coupe to jau ir izmēģinājuši. Izceļas ar priekšpusi ar haizivs degunu un virs galvas uzstādītiem gaitas lukturiem. Arī Buick LaCrosse priekšējie lukturi “ieplūst” galvenajos lukturīšos – kā MPV. Turklāt četru durvju modeļa aizmugurējie lukturi ir veidoti kā viena plakāta. Top-versijas Avenir triki ir matricas lukturi, papildu hromēti ieliktņi priekšējā bamperī, režģis ar oriģinālu rakstu un 19 collu riteņu diski (standarta sedanam ir 17 vai 18 collu diski).
Iekšpusē uzstādīts viens 30 collu 6K izšķirtspējas displejs (nāk “bāzē”), transmisijas vadības ierīces tagad ir stalkerī, priekšējo sēdekļu elektriskās regulēšanas pogas pārceltas uz durvīm (līdzīgi kā Mercedes) un virs vidus tuneļa pievienota “peldošā” sekcija ar bezvadu uzlādes paliktni viedtālruņiem.
Bagātīgajā opciju klāstā ir arī apsildāmi un vēdināmi sēdekļi, kameras, adaptīvā kruīza kontrole un joslu saglabāšanas sistēma. LaCrosse Avenir ir arī sēdekļi ar masāžas funkciju (priekšpusē un aizmugurē; sēdekļi ir apvilkti ar perforētu ādu), dinamisks salona apgaismojums, trīszonu klimata kontrole.
Tāpat kā priekšgājējs, jaunais sedans ir pieejams ar diviem benzīna turbo četru dzinēju modeļiem, taču dzinēji ir modernizēti. Lētākajam Buick LaCrosse tiek piedāvāts 1,5 turbomotors, kas attīsta 180 ZS un 250 Nm (iepriekš bija 169 ZS, griezes moments nemainīgs), šis motors darbojas kombinācijā ar variatoru (iepriekšējam modelim bija deviņu pakāpju “automāts”). Pārējās versijas ir aprīkotas ar 2,0 turbodzinēju: tā jauda nav mainījusies (237 ZS un 350 Nm), tas joprojām ir apvienots ar 9AT, vecākajam motoram tagad ir 48 voltu hibrīddzinējs dopētājs. Tikai priekšējo riteņu piedziņa.
Jaunā Buick LaCrosse bāzes versija ar 1,5T maksā 25 800 ASV dolāru, sedana ar 2,0T sākumcena ir 28 700 ASV dolāru, bet augstākās klases LaCrosse Avenir maksās 34 500 ASV dolāru.