Kaļiņingradas rūpnīca Avtotor turpina paplašināt sadarbību ar Ķīnas autoražotājiem: pēc pasažieru modeļiem SWM , BAIC un Kaiyi , JMC kravas automašīnas Vigus, Carrying un Conquer saņēma Krievijas reģistrāciju.
JMC (Jiangling Motors Corporation) ir pazīstama galvenokārt ar savu sadarbību ar Ford , šogad JMC un Ford pat laida klajā jaunu zīmolu Dadao , zem kura ražos augsto tehnoloģiju pikapus, apvidus auto un vieglos kravas automobiļus, taču viņi mums deva vienkāršāku aprīkojumu. lokalizācijai, nekādā veidā nesaistīts ar Ford. Trīs JMC modeļu ražošana ir izveidota nevis Avtotor galvenajā ražošanas kompleksā Magņitogorskas ielā, bet gan “apdzīvotās vietās” – Kaļiņingradas apgabala Zelenogradskas rajona Pereslavskoje ciemā.
Vigus ir JMC Yuhu pikapa eksporta nosaukums, Ķīnas uzņēmums to izstrādāja neatkarīgi un nodeva ražošanā jau 2012. gadā, kopš tā laika tas ir vairākkārt modernizēts, mums būs diezgan svaiga 2022. gada modeļa versija ar jauns interjera dizains, kurā multimediju sistēmas ekrāns nav integrēts priekšējā panelī, bet gan planšetdatora veidā izceļas no tā. Instrumentu panelis ir vecās skolas, ar analogo spidometru un tahometru.
Kopējais garums JMC Vigus – 5345 mm, platums – 1835 mm, augstums – 1782 mm, riteņu bāze – 3085 mm, klīrenss – 200 mm. Kravnesība ir iespaidīga savai 1,2 tonnu klasei.Zem motora pārsega atrodas 2,5 litru turbodīzelis ar 128 ZS jaudu. pārī ar 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, JMC nepiedāvā “automātisko” šim “darba zirgam”. Citas detaļas pagaidām nav, cena netiek izpausta.
Pārvadāšanai ir kravas automašīna ar kabīni ar pilnu masu no 3,5 līdz 5 tonnām, riteņu bāzi 3360 mm un šasijas garumu 5900 mm. Dzinējs – 2,8 litru turbodīzelis ar 109 ZS.
Conquer ir lielāka un smagāka kabīne ar pilnu masu 9,4 tonnas, riteņu bāzi 3815 mm un šasijas garumu 6990 mm. Dzinējs ir 2,9 litru turbodīzelis ar 156 ZS jaudu.
Abiem kabīnēm tiks piedāvāts plašs papildinājumu klāsts: furgoni, borti, ledusskapji, autohidrauliskie pacēlāji, atkritumu vedēji, evakuatori u.c.
Tagad Avtotor nodarbojas tikai ar iepriekš minēto JMC modeļu montāžu, bet, sasniedzot nepieciešamo ražošanas apjomu, ir paredzēta pakāpeniska pāreja uz pilna cikla ražošanu ar metināšanu un krāsošanu. Kad un kādos apstākļos tas notiks, paziņojumā presei nav teikts. Tāpat vēl nav skaidrs, kādā juridiskā statusā JMC darbosies Krievijas Federācijā – ar pārstāvniecības vai kāda centrālā izplatītāja starpniecību, taču tiek ziņots, ka JMC Krievijas dīleru tīklam jau ir vairāk nekā 25 tirdzniecības vietas dažādos reģionos.
JMC nepārprotami nav pēdējais ķīniešu Avtotor partneris: fotogrāfija ar 12 tonnas smagu Naveco C500 kravas automašīnu bez emblēmām, kas jau labi pazīstama Krievijā, bet vēl nav lokalizēta, tika iekļauta paziņojumā presei par sadarbību ar JMC. Pavasarī Foton Krievijas pārstāvniecība ziņoja, ka Kaļiņingradas rūpnīcā tiks ražota vidējas slodzes kravas automašīnas Foton S85 elektriskā versija, taču oficiāla Avtotor paziņojuma par to vēl nebija.