Amerikāņu elektromobiļu jaunuzņēmums Mullen Automotive paziņoja par ķīniešu superauto Qiantu K50 lokalizācijas programmas atsaldēšanu Amerikas Savienotajās Valstīs, tagad to sauc par Mullen GT un tiks piedāvāts arī uzlabotā GTRS versijā ar atjauninātu dizainu un uzlabotu. dinamisks sniegums.
Mullen Automotive ir viens no drūmākajiem un tajā pašā laikā nenogremdējamākajiem amerikāņu jaunizveidotajiem uzņēmumiem: tas pastāv kopš 2014. gada, taču vēl nav izlaidis nevienu modeli, bet tikai dod solījumus klientiem un investoriem. Uzņēmuma dibinātājs Deivids Mičeri vienmēr izstaro optimismu un kaut kādā brīnumainā kārtā atrod naudu sava uzņēmuma atbalstam, pret kuru amerikāņu prese izturas ar lielu skepsi.
Pagājušā gada aprīlī neatkarīgā analītiskā kompānija Hindenburg Research, kas jau ir nogremdējusi vairākus amerikāņu jaunuzņēmumus (Nikola, Kandi America, Lordstown Motors), publicēja graujošu izmeklēšanu, kas veltīta Mullenam , no kuras izriet, ka Deivids Mičeri ir krāpnieks, kurš nav samaksājis apsolīja naudu Ķīnas uzņēmumam Qiantu Motor, kā dēļ apstājās Qiantu K50 elektriskā superauto lokalizācijas projekts ASV.
Savukārt Qiantu Motor ir arī diezgan duļķains uzņēmums: tas savu K50 superauto prezentēja tālajā 2015. gadā un it kā 2018.-2019. gadā pārdeva to Ķīnā 1000 vienību apjomā, pēc tam tas nogrima dibenā un izcēlās no tā pēdējā. vasarā, kad tika laists klajā Qiantu K20 junioru elektriskā sporta automašīna par pasakaini zemu cenu . Nav iespējams zināt, cik automašīnu kopš tā laika ir pārdotas, Ķīnas prese tās nekad nav redzējusi, Qiantu Motor vietne mūsu publikācijas laikā nedarbojās.
Mullen sadarbojās ar Qiantu Motor, lai reklamētu savas automašīnas ASV: 2020. gadā Mullen paziņoja, ka Qiantu K50 ienāks ASV tirgū 2021. gadā kā Dragonfly K50 (Dragonfly angļu valodā nozīmē ” spāre “). Pagāja gadi, un Dragonfly K50 turpināja iekļauties Mullen tīmekļa vietnē kā drīzumā, savukārt jaunuzņēmums tikmēr ieviesa savu Five elektrisko krosoveru 2021. gadā, absorbēja neveiksmīgo starta uzņēmumu Bollinger Motors 2022. gadā un paziņoja par pievienošanos Eiropas. tirgus ar elektrisko subkompakto hečbeku I-Go ir Ķīnas izcelsmes.
Nevienā no pieteiktajiem projektiem Mullen vēl nav uzrādījis konkrētus rezultātus (pārdotās automašīnas), tāpēc nav pārsteidzoši, ka starta akcijas cena ir tuvu nullei. Neskatoties uz to, šonedēļ Mullen nāca klajā ar sparīgu preses relīzi par sadarbības atsākšanu ar Qiantu Motor: izrādās, ka visu šo laiku starp partneriem ir noticis konflikts (par to sīkāk stāsta dot.LA resurss), kas ir beidzot veiksmīgi atrisināts. Mullen ir saņēmis ekskluzīvas tiesības reklamēt Qiantu K50 Amerikā, supermašīnas no Ķīnas uz ASV tiks nosūtītas komplektā, un galīgā montāža paredzēta Mišavakā, Indiānas štatā.
Dragonfly nosaukums ir atcelts, ķīniešu superauto Amerikai tagad sauc par Mullen GT, taču tā dizains un īpašības ir vienādas: divu dzinēju spēkstacija spēj paātrināties līdz 60 jūdzēm stundā (96,56 km/h) 4,6 sekundēs. maksimālais ātrums ir ierobežots līdz aptuveni 200 km/h, jaudas rezerve ar vienu uzlādi ir 380 km saskaņā ar novecojušo un turklāt ASV NEDC ciklam neatbilstošu.
Kopā ar bāzes modeli Mullen GT amerikāņu kompānija sola arī vēsāku Mullen GTRS versiju ar atjauninātu dizainu un uzlabotiem tehniskajiem parametriem: Mullen GTRS līdz 60 jūdzēm stundā var paātrināties 1,95 sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek palielināts līdz 322 km/ h. Citu detaļu, kā arī konkrētu datumu GT un GTRS modeļu ražošanas un pārdošanas sākumam pagaidām nav, Mulens tikai sacīja, ka oriģinālo Qiantu K50 pārveidos pats.