Pēc provizoriskiem datiem, šis jaunums Dienvidkorejā nonāks konveijerā 2025. gada pirmajā pusē, bet pie dīleriem – tā paša gada vidū.
Korejas zīmola Kia modeļu klāsts ir diezgan plašs un necieš no vienmuļības, taču tajā nav neviena globāla pikapa. Lai gan pats segments pēdējā laikā ir kļuvis pieprasīts, jo īpaši mēs runājam par mazo kravas automašīnu segmentu: pēdējos gados vairāki zīmoli vienlaikus (tostarp Hyundai , Ford , Ram ) ir parādījuši savus jaunos produktus. Tas, ka šai tendencei varētu pievienoties arī Kia, kļuva zināms šī gada jūnija sākumā.
Atgādinām, ka vēl 2022. gada martā Kia pārstāvji runāja par plāniem, saskaņā ar kuriem līdz 2027. gadam zīmola līnijā parādīsies pāris elektrisko pikapu. Taču tas neizslēdz iespēju, ka modeļiem var būt arī versijas ar iekšdedzes dzinējiem (jo īpaši tāpēc, ka vienam no solītajiem jaunumiem būtu jākoncentrējas galvenokārt uz attīstības valstu tirgiem).
Saskaņā ar provizoriskiem datiem Kia globālais pikaps varētu tikt nosaukts par Tasmanu . Iepriekš tieši šo nosaukumu Korejas uzņēmums nolēma “rezervēt”: attiecīgie preču zīmju pieteikumi tika iesniegti tādās valstīs kā Austrālija, Jaunzēlande, Francija, Urugvaja un Kostarika. Ražotājs vēl nav oficiāli apstiprinājis, ka viens no diviem iepriekš izziņotajiem pikapiem saņems Tasman vārdu.
Tagad Austrālijas izdevums Drive, atsaucoties uz Kia vietējās nodaļas pārstāvjiem, ziņo, ka zīmola nākotnes pikapa pasaules pirmizrāde ir paredzēta nākamgad. Tāpat kļuva zināms, ka dzimtenē, Dienvidkorejā, modeļa ražošanai, saskaņā ar plānu, jāsākas 2025. gada pirmajā pusē. Paredzams, ka pirmās kravas automašīnas pie dīleriem nonāks tā paša gada vidū.
Kia Austrālijas birojs arī atzīmēja, ka uzņēmumam joprojām ir jāveic izmēģinājumi uz ceļa, kas būtu tuvāk nākamo ziņu prototipu sērijai. Pagaidām testos ir redzēts tikai mūlis, kas balstīts uz vidēja izmēra apvidus auto Kia Mohave (cits nosaukums ir Borrego). Pagaidām nav skaidrs, vai šis SUV veidos jaunuma pamatu.
Tiek pieņemts, ka Kia Tasman būs versija ar dīzeļdzinēju (atgādinām, šādas automašīnas joprojām ir pieprasītas dažos tirgos , tostarp Austrālijā). Pēc baumām, dīzeļa versijā modelim būs dubultā kabīne, šī “darba zirga” kravnesība būs aptuveni 1000 kg, un šāds pikaps spēs vilkt aptuveni 3500 kg.
Kā norāda izdevums, Kia Austrālijas nodaļa “aktīvi piedalās” jauna pikapa izstrādes projektā, jo vietējais tirgus nākotnē kļūs par vienu no galvenajiem zīmola reģioniem. Tiek ziņots, ka korejiešu ražotājs ir iecerējis nākamgad Austrālijā testēt topošā jaunuma prototipus.