Daudzu lielpilsētu ielu stāvoklis ilgu laiku atstāj daudz vēlamo. Mēģinājumi tos salabot ātrāk, saskaņā ar ikdienas apkopes līgumu, nevis ar ilgstošām projektēšanas procedūrām, konkursiem un konkursiem, noveda pie atlaišanas un. O. nodaļas direktors.
Tajā pašā laikā ieceltais pagaidu izpildītājs nemainīja kārtību, jo nav gatavu būvprojektu, kuru izveide aizņem divus līdz trīs gadus, un šajā laikā radusies neliela bedre var pārvērsties par lielu. krāteris.
Uz šī departamenta priekšlikuma fona vēstījumi sasniedza jau tā satricināto valdību.
Savukārt valdība ir sagatavojusi lēmumprojektu: vienkāršai augšējā asfalta seguma atjaunošanai apdzīvotās vietās (līdz šim uz šosejas tas nav bijis nepieciešams) varēs neprasīt būvprojektu veidošanu, saskaņot. ar 27 atbildīgajām iestādēm, vai arī varat iztikt ar vienkāršāku procedūru.
Šāda valdības vēlme nekavējoties pamudināja departamentu operatīvi papildināt ielu remontdarbu plānu nākamajiem trim gadiem. Īpaši B un C kategorijas ielām.
Tikai remontam šogad un nākamgad varas iestādes plānoja Valsts kasē ņemt kredītu 25 miljonu eiro apmērā. Un sākt projektēšanu un ceļu darbus 18 objektos.
Tādējādi nākamo divu gadu laikā var tikt remontēti:
– Ave. Vecakju (no Emmas līdz Paleias, 2,2 milj.)
– Mīlgrāvas tilta apļi (1,6 milj.)
– Jaunciema gatve (no Mīlgrāva tilta līdz Jaunciemam, 2,4 milj.)
– st. Pērnavas (no Deglavas līdz Brīvībām, 1,4 milj.)
– st. Maskavas (no Krustpils ielas līdz Slāvu aplim, 4,5 milj.)
– Ulmaņa gatve (no Grenču līdz pilsētas robežai, 4,6 milj.)
– Daugavgrīvas šoseja (no Podragas līdz Zilai, 1,7 milj.)
– Vienības gatve (no Irbenes līdz Kaplavai, 0,8 milj.)
– st. Vestienas, st. Pildas (no Vestienas, 10, uz Piedrujas, 0,6 milj.)
– st. Vietalvas, st. Sesku (no Piedrujas līdz Dārzciemam, 0,5 milj.)
– st. Lubāna (no Saharova līdz brāļiem Kaudzišejiem [bijušais Ak. M. Keldišs], 1,9 milj.)
– st. Skaistkalnes (no Bauskas līdz Mūkusalas, 0,4 milj.)
– st. Dārziņi (no Tsidonijas līdz Dārziņiem, 1.līnija, 0,2 milj.)
– Juglas krastmala (no Brīvības līdz Pālei, 0,6 milj.)
– st. Pulkveža Brieža (no Hanzas līdz Elizabetei, 0,4 milj.)
– Gustava Zemgala gatve (no Ūnijas līdz Brīvībai, 0,4 milj.)
– st. Biķernieku (no Nr. 12 līdz Nr. 40A, 0,4 milj.)
– Brīvības gatve (no Juglas līdz Jaunciema gatvei, 2,9 milj.)
Un laika posmā līdz 2027. gadam plānots:
– 3. joslas sakārtošana pr. Kurzemes pie st. Zolitūdes
– Gustava Zemgala gatves rekonstrukcija (no Ūnijas līdz Brīvībai)
– asfalta seguma atjaunošana Ulmaņa gatvē no tilta pār Rīgas-Jelgavas dzelzceļu līdz ul. Liepāja
– asfalta seguma atjaunošana Ulmaņa gatvē no Liepas līdz Lielirbei
– Raņķa dambja rekonstrukcija (no Trijādības līdz Uzvaras bulvārim)
– ul. Laivinieku (no Atlantijas līdz Vecaku pr.)
Taču visu šo ideju īstenošana kļūs iespējama tikai pēc tam, kad Ministru kabinets veiks grozījumus esošajā normatīvajā regulējumā ielu remontdarbiem apdzīvotās vietās. Ja ministri nepiekritīs, tad arī tādas remontdarbu likmes nenotiks.