Ārpusē un iekšpusē lielais krosovers ir mainījies atbilstoši zīmola līdzšinējai korporatīvajai identitātei, turklāt SUV saņēmis jaunu aprīkojumu. Tāpat kā iepriekš, mājās modelis tiek piedāvāts ar benzīna un dīzeļa dzinējiem, ir arī hibrīds.
Kia jūlijā izplatīja pirmos zīmolu attēlus pārveidotajam Sorento , un tagad Korejā ir notikusi krosa prezentācija, turklāt tika paziņotas cenas. Atgādiniet, ka pašreizējās ceturtās paaudzes modelis ar rūpnīcas indeksu MQ4 tiek izmantots kopš 2020. gada. Starp citu, Sorento savā dzimtenē pastāvīgi ir ļoti pieprasīts: pēc vietējo specializēto mediju ziņām, no 2023. gada janvāra līdz jūlijam tur pārdotas 42 236 vienības, kas ir par 9% vairāk, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pērn.
Pārveidošana ienesa Kia Sorento jaunu “seju”: parādījās ilkveida diožu priekšējie lukturi, līdzīgi kā atsvaidzinātajam Picanto / Morning kompaktajam un EV9 elektriskajam krosoveram , tika nomainīts arī buferis un režģis, un zīmola emblēma tika pārvietota no režģa uz apakšējo daļu. kapuces mala. Arī aizmugurējais bamperis ir kļuvis citādāks, lukturi joprojām ir veidoti dubultu vertikālu bloku veidā, tikai tagad tie ir apvienoti augšpusē. Pievienoti arī jauna dizaina diski, paplašināta virsbūves krāsu palete. Korejā tika izmantota Gravity augstākā versija (baltā automašīna fotoattēlā), tās iezīmes ir oriģinālais režģa raksts, melni ārējo spoguļu korpusi, jumta reliņi un riteņi.
Iekšpusē ir viens izliekts displejs (sakārtoti un multivides displeji, katrs ar 12,3 collu diagonāli) un atšķirīgs priekšējais panelis, centrālās ventilācijas atveres tika izgatavotas horizontāli. Sorento saņēma arī jaunu klimata kontroles bloku. Multivide – jaunākā paaudze, Kia to sauca par ccNC. Tiek nodrošināta pirkstu nospiedumu atpazīšanas sistēma, un programmatūra tiek atjaunināta “pa gaisu”.
Krosoveram tagad ir desmit drošības spilveni (pirmsreformas modelim ir astoņi), aprīkojuma sarakstu papildinājusi arī “sānvēja stabilitātes kontroles” sistēma. Modeļa arsenālā ir arī elektriskās bagāžas nodalījuma durvis, digitālais salona spogulis (tas parāda attēlu no kameras), projekcijas displejs un daudzi elektroniskie palīgi.
Tāpat kā iepriekš, Kia Sorento vietējā tirgū tiek prezentēts ar 2,5 benzīna turbo četrinieku un 2,2 turbo dīzeli, kā arī ir HEV hibrīds (bez iespējas uzlādēt no elektrotīkla) ar instalāciju, kuras pamatā ir 1,6 benzīna turbodzinējs. . Uzņēmums vēl nav norādījis atjauninātā krosa dzinēju jaudu, par kastēm pagaidām ne vārda, tomēr, visticamāk, reformas tehnika nav skarta. 2,5 turbo dzinējs Korejā saražo 281 ZS, 2,2 dīzeļdzinējs saražo 194 ZS, kopējā hibrīda jauda ir 230 ZS. “Tradicionālie” SUV ir aprīkoti ar astoņu pakāpju divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu, savukārt Sorento HEV ir sešu pakāpju automāts. Krosoveram ir priekšējo vai visu riteņu piedziņa.
Pārveidotā benzīna Kia Sorento Korejā cena ir sākot no 26 200 USD, dīzeļdegvielas SUV maksās vismaz 27 500 USD, bet hibrīds — no 28 300 USD. Vēlāk krusts tiks atjaunināts citās valstīs, bet Krievijas Federācijā modelim tagad ir tikai paralēla nākotne.