Eksporta apvidus auto ir pielabots pēc izskata, salonā ir jaunas lietas. Pagaidām šāds SUV tiek prezentēts tikai Dienvidaustrumāzijā, tomēr vēlāk tas var sasniegt arī citus tirgus, tostarp Krieviju.
Trīs rindu krosovers Chery Tiggo 8 debitēja 2018. gadā, laika gaitā tas ir ieguvis daudzas šķirnes, kas atšķiras ar televizora pierīcēm, dizainu un pildījumu. Un tas attiecas ne tikai uz Ķīnu: piemēram, Krievijā šodien tiek prezentētas četras modifikācijas. “Astoņi” jau tiek pārdoti daudzās valstīs, taču uzņēmums negatavojas pie tā apstāties. Tātad dienu iepriekš Malaizijā tika laists klajā viens no modeļa variantiem – un uzreiz atjauninātā veidā. Mēs runājam par krustu, ko mēs zinām kā Tiggo 8 Pro Max , bet tas tiek piedāvāts malaiziešiem ar nosaukumu Tiggo 8 Pro.
Galvenā pārveidošanas pazīme ir aizmugurējie lukturi, kas izgatavoti viena kabatas formā, piemēram, Pro versija Debesu impērijai (bet Tiggo 8 Pro priekšpuse Ķīnā ir pavisam citāda, automašīnas ar šādu “seju” vēl nav eksportēts eksportam). Un radiatora režģim ir atšķirīgs raksts – ar spīdīgiem rombiem, nevis “punktiem”. Malaizijā SUV šobrīd ir pieejams tikai divās krāsās – melnā vai baltā. Gabarītu ziņā “viņu” krosovers sakrīt ar mūsu Max: garums – 4722 mm, platums – 1860 mm, augstums – 1705 mm, riteņu bāze – 2710 mm.
Septiņvietīgajā salonā ir tablo, tāpat kā daudzi citi “astoņi”. Bet informācijas panelis un multivides sistēmas ekrāni ir ievietoti jaunā, noapaļotā korpusā. Turklāt ir parādījies jauns “klimata” vadības bloks, kas tagad ir plānas skārienjoslas formā, savukārt krievu Chery Tiggo 8 Pro Max ir atsevišķs un diezgan liels panelis. Visbeidzot, centrālajā tunelī atrodas cits kastes selektors un divi viedtālruņu uzlādes paliktņi.
SUV malaiziešiem tagad tiek piedāvāts vienīgajā bagātīgajā komplektācijā, aprīkojuma sarakstā joprojām ir 19 collu riteņi (krievu Tiggo 8 Pro Max ir 18 collu riteņi), deviņi gaisa spilveni, panorāmas lūka, vispusīgas kameras, adaptīvās. kruīza kontrole, marķēšanas izsekošanas sistēmas un “aklo” zonu uzraudzība.
Arī dzinējs ir tāds pats – 2,0 TGDI benzīna turbo četrinieks, kas saražo 256 ZS. un 390 Nm (Krievijas Federācijā Max divu litru turbodzinēja jauda ir 197 ZS un 375 Nm). Dzinējs ir savienots pārī ar septiņu pakāpju divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu. Piedziņa ir tikai priekšā, savukārt Krievijā Chery Tiggo 8 Pro Max, gluži pretēji, tiek piedāvāts tikai ar visu riteņu piedziņu.
Saskaņā ar provizoriskiem datiem, importētie krosoveri tagad tiek pārdoti Malaizijā, bet drīzumā tiks izveidota vietējā montāža. Runājot par mūsu naudu, Chery Tiggo 8 Pro Malaizijas klientiem maksās aptuveni 3 127 000 rubļu. Krievijā pilnpiedziņas Max šodien maksā no 3 970 900 rubļiem (neskaitot akcijas). Pēc tam Chery atsvaidzinātais krosovers sasniegs arī citas valstis – jo īpaši par šādu apvidus auto jau ir paziņots Vjetnamā. Mums ir izskats pārveidots krusts ir arī vairāk nekā iespējams.