Krosovera sākumcena Amerikas tirgū ievērojami pieaugusi (par 2,7 tūkstošiem USD), jo tam tika atņemta pamata konfigurācija.
Pašreizējais ceturtās paaudzes trīsrindu Toyota Highlander krosovers tika prezentēts 2019. gadā. Pašreizējā modeļa gadā SUV ir diezgan manāmi atjaunināts , jo īpaši V6 dzinējs ir aizstāts ar 2,4 litru T24S sērijas turbo-četri. Tā jauda ir 269 ZS un maksimālais griezes moments ir 419 Nm. Tagad Highlander ir sasniedzis 2024. modeļa gadu, šoreiz tā tehnoloģija netika aiztikta.
Atsvaidzinātais krosovers, tāpat kā vairāki citi japāņu zīmola modeļi, ir ieguvis Nightshade versiju. Šī apdare ir pieejama Toyota Highlander Hybrid LE un XLE apdarei. Šādas automašīnas izceļas ar vairākiem aptumšotiem elementiem: aizmugurē izvietotām datu plāksnītēm, sānu spoguļu korpusiem, radiatora režģi, kā arī 18 collu riteņiem ar pieciem spieķiem, spoileri un haizivs spuras antenu, bet XLE konfigurācijā jumtu. sliedes arī aptumšotas . Iekšpusē tumšo apdari uzsver melni sēdekļi (XLE versijai ir sudraba ieliktņi). 2024. izlaiduma gada krosoveru Nightshade versijā ASV var iegādāties par vismaz 41 720 USD.
Ņemiet vērā, ka “aptumšotā” apdare ir aizstājusi Bronze Edition, kuras atsvaidzinātajiem SUV nebūs. Vēl viena svarīga izmaiņa 2024. gada modelī bija pamata L konfigurācijas neesamība. Turklāt nekas netika izvēlēts, lai aizstātu šo opciju. Tā cena 2023. gada krosoveram Amerikas tirgū bija 36 420 USD.
Tas nozīmē, ka LE tagad ir Toyota Highlander sākuma versija. Šāda krosovera izmaksas jaunajam modeļa gadam ir 39 120 USD, kas ir par 300 USD vairāk nekā tāda pati versija 2023. gadam. Tomēr, tā kā bijušais bāzes L variants nav pieejams, atsvaidzinātā Highlander sākuma cena ir strauji pieaugusi par 2700 USD.
2/2 _
1/2 _
2/2 _
1/2 _
2/2
Pieejamās ārējās krāsas ir cements, vēja vēsuma pērle, pusnakts melna un rubīna pērle. XLE un XSE tagad ir standartaprīkojumā ar elektriski vadāmām bagāžas nodalījuma durvīm brīvroku atvēršanai.
Kā jau esam uzsvēruši, trīsrindu krosovera tehnoloģija paliek nemainīga . Modelim var būt vai nu priekšējo riteņu piedziņa, vai visu riteņu piedziņa, savukārt vienkāršākām versijām tika nodrošināta transmisija ar sajūgu uz aizmugurējās ass, bet dārgākās versijas tika aprīkotas ar dinamisko griezes momenta vektoru AWD sistēmu ar atsevišķiem sajūgiem, lai savienotu aizmugurējie riteņi. 2024. gada Toyota Highlander ir aprīkots ar 269 zirgspēku jaudīgu četru turbomotoru, kas ir savienots pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Otrā “pildījuma” versija ir hibrīdinstalācija, kuras pamatā ir 2,5 litru četrcilindru atmosfēriskais dzinējs, kas darbojas tandēmā ar diviem elektromotoriem un akumulatoru, kas atrodas zem aizmugurējiem sēdekļiem. Šīs sistēmas kopējā jauda krosoverā ir 246 ZS.