Agrā rīta stundā vilciens no Ogres puses uz Rīgu apstājies Salaspils stacijā. Pēc desmit minūtēm tas nav izkustējies. Pasažieri sākuši interesēties, kas par lietu, taču pie izskaidrojuma nekad netiek, vēsta Latvijas Televīzijas (LTV) raidījums “4. studija”.
Vilciena pasažiere Ginta norāda, ka konduktori atbildējuši – priekšā braucošam vilcienam konstatētas tehniskas problēmas, tāpēc tas stāvēšot nezināmu laiku. Atbilde gan sekojusi tikai pēc pasažieru intereses.
Konkrētas informācijas par vilciena tehnisko stāvokli vai par to, kad varētu atsākt vilciena satiksmi, nav arī “Vivi” mobilajā aplikācijā. Vēlāk pienācis jaunais “Vivi” elektrovilciens ar gaisa kondicionieri, kurā iekāpuši vecā vilciena pasažieri. Taču informācijas par to, kurš vilciens pakustēsies pirmais un atsāksies satiksme, joprojām nav bijis.
Ginta krīzes situācijā izvēlējusies braukt ar autobusu, kura pietura atrodas pavisam tuvu Salaspils vilciena stacijai. Diemžēl šādās situācijās pasažieri nevar būt droši par to, kurš aties pirmais – vilciens vai autobuss.
Aptuveni pēc stundas, kopš apstājies pirmais vilciens, aizvērusies dzelczceļa pārbrauktuve un pasažieri, kas neziņā un cerībā iekāpuši autobusā, noskatījās, kā izbrauca vilciens. Autobuss uz Rīgu devās tikai pēc pusstundas, vispirms apbraukājot Salaspils ielas.
Gintai radies jautājums – vai šādās situācijās uzņēmumam nav jāuzlabo komunikācija ar pasažieriem?
AS “Pasažieru vilciens”/”Vivi” Komunikācijas un mārketinga daļas vadītājs Edgars Butāns norāda, ka šādās situācijās optimālākais risinājums ir gaidīt nākamo vilcienu, kas kursēs attiecīgajā līnijā un turpināt ceļu. Tāpat esot noslēgts līgums ar autobusu pārvadātajiem, kas vilciena pasažierus paredz nogādāt tālāk.
Tāpat Butāns norāda, ka notiek diskusijas par to, kā uzlabot pasažieru apziņošanu “Vivi” aplikācijā un mājaslapā.
Video: “4. studijas” sižets