Šī nav pirmā reize, kad tas notiek Microsoft nesen izlaida Windows 11 neobligātu atjauninājumu, kas kļūs publiski pieejams un obligāts līdz ar tradicionālā ikmēneša “Patch Tuesday” atjauninājuma izlaišanu augustā. Lietotāji, kas instalēja atjauninājumu ar numuru KB5028254, sāka sūdzēties par vairākām problēmām, kuras Microsoft tagad ir jānovērš. Tomēr Microsoft negrasās palīdzēt lietotājiem atrisināt vienu no šīm problēmām.
Lieta tāda, ka lietotāji sāka sūdzēties, ka sākuma izvēlne pēc atjaunināšanas ir “bojāta”. Pēc nelielas izmeklēšanas Microsoft norādīja, ka problēma skar tikai tos lietotājus, kuri ir instalējuši trešo pušu operētājsistēmas pielāgošanas programmas. Konkrētāk, problēma skar ExplorerPatcher un vairāku citu dziļas pielāgošanas risinājumu Windows lietotājus.
Tā kā kļūme skar tikai tos Windows lietotājus, kuri izmanto “neatbalstītas” OS pielāgošanas metodes, Microsoft paziņoja, ka tā nav iejaukšanās, un paziņoja, ka tā neplāno sniegt nekādu labojumu.
Drīzāk Microsoft aicina lietotājus pirms KB5028254 lejupielādes vai nu atinstalēt šādas trešo pušu lietojumprogrammas, vai arī sazināties ar to izstrādātāju.
Problēma skar Windows 11 versijas 22H2 lietotājus, kuri jau ir instalējuši izvēles atjauninājumu KB5028254. Tomēr, tā kā atjauninājums būs plaši pieejams nākamajā mēnesī, tas var skart vairāk lietotāju.
Šī nav pirmā reize, kad problēma ar šādiem “uzlabojumiem” ir radusies. Šī gada sākumā ExplorerPatcher un StartAllBack sāka izraisīt pārlūka Explorer darbības traucējumus līdz ar tolaik neobligātā Windows 11 Moment 2 atjauninājuma palaišanu.