Patiesībā Chevrolet Traverse tiek pozicionēts kā vidēja izmēra ģimenes SUV, taču kopējā garuma (5189 mm) un riteņu bāzes (3071 mm) ziņā pašreizējais otrās paaudzes krosovers pārspēj lielāko daļu konkurentu. Karjeras noslēgumā labi pārdodas “otrais” Traverse, šī gada pirmajos sešos mēnešos ASV pārdots 68 681 eksemplārs, kas ir par 55% vairāk nekā 2022. gada šajā periodā, taču galvenie konkurenti ir vēl veiksmīgāki: Jeep Grand Cherokee pārdošanas apjoms pirmajā pusgadā sasniedza 124 956 vienības. (-7%), Toyota Highlander — 113 264 gab., (-3,5%), Ford Explorer — 104 423 gab. (+1,5%).

GM neko nesaka par jaunā Chevrolet Traverse platformu un nenorāda tās galvenos izmērus, taču, pēc amerikāņu mediju ziņām, riteņu bāze nav mainījusies – 3071 mm, un platforma ir tā pati – C1XX, kaut arī nedaudz modernizēta. jaunajam spēka agregātam. Benzīna dzinējs joprojām atrodas šķērsām priekšā, tikai tagad tas ir nevis 3,6 litru atmosfēriskais V6 (314 ZS, 361 Nm), bet gan 2,5 litru turbo četrinieks (319 ZS, 430 Nm) . Ātrumkārba – 8 pakāpju hidromehāniskā “automātiskā” (otrās paaudzes krosoverā – 9 pakāpju), piedziņa – priekšējā vai pilna. Velkamās piekabes pieļaujamais svars – 2268 kg.

Mainoties paaudzēm, GM stilisti ir mēģinājuši piešķirt Traverse vīrišķīgāku izskatu, priekšpuse tagad vairāk atgādinot Chevrolet pikapus, pateicoties lielajam un gandrīz vertikālajam režģim. Sānu sienas ieguva “haizivs spuras” C-statņu zonā, aizmugurējie LED lukturi tagad ir ar “notraipījumiem”, bet aizmugurējā buferī ir uzreiz četras īstas izplūdes caurules.

Salons ir pilnīgi jauns, ar kodolīgāku un zemāku priekšējo paneli, kas atbilst citiem jaunākajiem Chevrolet modeļiem. Instrumentu panelis tagad ir pilnībā virtuāls, 11 collu, un tam pievienotā multivides ekrāna diagonāle ir 17,7 collas. Saglabāts atsevišķs mikroklimata bloks. Automātiskās pārnesumkārbas režīma selektors pārcēlās no centrālā tuneļa uz stūres statni, un pats centrālais tunelis kļuva divstāvu, ar plašu uzglabāšanas nišu apakšējā līmenī. Ievērojami paplašināts elektronisko vadītāja palīgu klāsts, līdz pat otrā līmeņa Super Cruise autopilotam, kas ļauj vadītājam atraut rokas no stūres.

Izlaišanas brīdī jaunais Chevrolet Traverse būs pieejams ar LS, LT, Z71 un RS apdari, no kurām visām ir trīs sēdekļu rindas, bet tikai LS bāzes apdare piedāvā otrās rindas trīsvietīgo dīvānu un var pārvadāt līdz astoņiem. cilvēkiem. Apdares līmeņos LT, Z71 un RS otrajā rindā ir uzstādīti divi atsevišķi sēdekļi ar eju starp tiem, LT aprīkojuma līmenī kā papildaprīkojums ir pieejams trīsvietīgs dīvāns otrajā rindā.

Traverse RS ir novietots kā sportisks, ar unikāliem piekares iestatījumiem, lielākajiem 22 collu riteņiem un spīdīgi melnu dekoru.

Traverse Z71 ir pirmais klāstā, kas ir spējīgākā bezceļa un bezceļa versija ar par 25 mm lielāku klīrensu, jaudīgiem amortizatoriem ar hidrauliskiem slēdžiem, visurgājēju riepām uz 18 collu riteņiem, īpašu, augstāks priekšējais bamperis ar atsegtām sarkanām vilkšanas cilpām, metāla dzinēja aizsardzība, divi sajūgi aizmugurējo riteņu piedziņā viena vietā un unikāli braukšanas elektronikas iestatījumi (dažādiem ceļa seguma veidiem ir vairāki režīmi).

 

Chevrolet Traverse nav mainījis ražošanas reģistrāciju: trešās paaudzes krosovers tiks ražots turpat, kur otrais – GM Lansing Delta Township rūpnīcā Lansingā (ASV, Mičigana). “Trešais” Traverse parādīsies pie Amerikas izplatītājiem 2024. gada sākumā, cenas vēl nav paziņotas. Izejošais otrās paaudzes krosovers ASV maksā 35 915 USD.