Daļa “Rīgas namu pārvaldnieka” (RNP) klientu saņēmusi kļūdainus elektrības rēķinus, portālu informēja RNP.
Kā norāda uzņēmumā, kļūda saistīta ar neprecizitātēm tarifa apmērā, kas radušās elektroenerģijas pakalpojumu sniedzēja kļūdaini sniegtās informācijas dēļ par koplietošanas elektroenerģiju decembrī.
Tādēļ RNP sagatavotajos rēķinos norādītā summa esot lielāka, nekā tai jābūt.
Ņemot vērā, ka informācija par kļūdaino tarifa apmēru saņemta jau pēc rēķinu nosūtīšanas klientiem, nākamā mēneša rēķinā tikšot veikts pārrēķins par koplietošanas elektroenerģiju.
Savukārt to māju dzīvokļu īpašniekiem, kuriem individuālā elektroenerģija tiek piegādāta ar pārvaldnieka starpniecību, tiks sagatavots jauns, koriģēts rēķins jau šomēnes.
Visi pārējie klienti nākamajā mēnesī rēķinā saņems jau iekļautu pārrēķinu, samazinot nākamā mēneša rēķina koplietošanas elektrības daļu par kļūdaino apjomu.
Vairumam klientu kļūdas apmērs svārstoties 2-3 eiro apmērā.
Daudz lielāks korekcijas apjoms esot mājām, kuru iedzīvotāji ar pārvaldnieka starpniecību saņem arī individuālo elektroenerģijas pakalpojumu, ko sniedz “TET”, kas nodrošina arī koplietošanas elektroenerģiju RNP klientiem.
To māju iedzīvotāji, kuri caur pārvaldnieku saņem arī individuālos elektrības pakalpojumus, rēķinus ar korektu tarifu saņems jau šīs nedēļas laikā.
RNP atvainojas par sagādātajām neērtībām.
Kā ziņots, RNP 2021.gadā strādājis ar 4,1 miljona eiro peļņu. Uzņēmuma apgrozījums palielinājies par nepilniem 10%, salīdzinot ar 2020.gadu, un bija 61,149 miljoni eiro.