Hibrīdsistēma ar sešu cilindru dzinēju attīstīs vairāk nekā 710 zirgspēkus.
Jaunākās paaudzes Mercedes-Benz E klases pirmizrādi piedzīvos pēc dažiem mēnešiem, un drīz pēc tam gaidāma arī AMG E 63 augstākā līmeņa versija, kas tiks aprīkota ar elektrificētu piedziņu, ziņo Autocar. .
Tas nozīmē, ka pašreizējais E 63 ir pēdējais ar 4,0 litru V8 motoru ar divām turbīnām, kas attīsta 612 ZS un 850 Nm. Tas ļauj sedanam paātrināties no 0 līdz 100 km/h 3,4 sekundēs un sasniegt maksimālo ātrumu 300 km/h.
Jaunā Mercedes-AMG E 63 pārdošana sāksies nākamgad, un V8 dzinējs tiks aizstāts ar 6 cilindru agregātu ar elektromotoru uz aizmugurējās ass. Šī kombinācija jau ir labi pazīstama no jaunās paaudzes C 63 SE Performance, kurā tomēr tiek izmantots elektrificēts četru cilindru agregāts ar kopējo 680 ZS un 1020 Nm. Savukārt GT 63 SE Performance ar elektrificētu V8 dzinēju attīsta 843 ZS un 1400 Nm.
Saskaņā ar britu izdevuma informāciju nākamajam E klases s modelim ir izvēlēts iekšējais sešcilindru benzīna dzinējs, kas ir izvietots šķērsām. Aizmugurējā ass ir aprīkota ar elektromotoru, ko darbina 4,8 kWh akumulators. Jaunais spēka agregāts attīstīs 710 ZS un 1200 Nm, kas ir gandrīz par 100 ZS vairāk nekā pašreizējais V8.
Darbības rādiuss, izmantojot tikai elektroenerģiju, būs neliels (aptuveni 15 km), jo šajā gadījumā ir nepieciešama veiktspēja. AMG E 63 ir plānoti jauni braukšanas režīmi, kas kompensēs automobiļa lielāku svaru ar papildu elektromotoru un akumulatoru bloku.
Nākamās paaudzes modelim būs arī E 53 versija, kas arī būs hibrīds ar 6 cilindru dzinēju, taču ar mazāku jaudu. Paredzams, ka tas būs aptuveni 517 ZS un 723 Nm griezes moments, kas arī ir ievērojami vairāk nekā pašreizējie 435 ZS un 519 Nm, ko nodrošina viegla hibrīda sistēma.