Gregors Jānis devies divu dienu ceļojumā uz Parīzi, Franciju. Ierodoties lidostā, “airBaltic” paziņojusi, ka lidojums kavēsies par gandrīz četrām stundām. Tas nozīmē, ka pasažieri varēja pretendēt uz kompensāciju, tomēr viņš saņēmis atbildi, ka šajā reizē kompensācija nepienākas, ziņo raidījums “Bez Tabu”.
“airBaltic” ceļotājiem atbildējuši, ka kompensācija nepienākas, jo bijuši ārkārtēji apstākļi, proti, lidmašīnai konstatēts ražotāja defekts.
Visbiežāk ārkārtēji apstākļi saistīti ar laikapstākļiem, kuru dēļ lidot nav droši vai lidostas darbinieku streiku, savukārt, tehniskas problēmas visbiežāk neatbrīvo no kompensācijas izmaksas.
“airBaltic” organizējis jauna lidaparāta ierašanos Parīzē, kas pasažierus tālāk nogādās Rīgā, konstatēto tehnisko ražotāja defektu kompānija sauc par ārkārtējo apstākļi.
Vīrietis ar iesniegumu par radušos situāciju vērsīsies arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.