Tam ir iespaidīgāka āriene, taču dzinējs ir tāds pats kā parastajam modelim.
Pārveidotā Kia Seltos debijas tirgus ir dzimtā Koreja, kur pārdošana tika uzsākta pagājušajā vasarā. Tā paša 2022. gada rudenī Losandželosas autoizstādē notika amerikāņu versijas pirmizrāde, bet nākamā valsts, kurā modernizētais krosovers parādījās, bija Austrālija. Pavisam nesen šāds Celto tika laists klajā arī mūsu kaimiņvalstī Kazahstānā. Tagad atsvaidzinātais krosovers beidzot ienāk ASV tirgū, un vietējā SUV klāsts papildināts ar “bezceļu” versiju X-Line, kas citās valstīs vēl nav pieejama. Taču vispirms vēlreiz izstaigāsim standarta krosovera dizainu.
Amerikai paredzētā krosovera ārpuse un iekšpuse ir mainījusies tāpat kā citos tirgos. Seltos ir ieguvis jaunu priekšējo bamperi un radiatora režģi, priekšējie lukturi ir saglabājuši savu formu, bet ir nomainīts pildījums, turklāt pievienotas gaitas lukturu LED svītras, kurām turklāt ir “pagarinājums” gaismu joslu veidā uz režģa. Arī aizmugurējie lukturi ir mainīti – tagad tos vieno funkcionāla josla. Salonā ir tablo, un lētākajam Kia Seltos ir digitālie mērinstrumenti ar nelielu ekrānu starp tiem un multimediju ar 8 collu displeju, savukārt pārējām versijām ir 10,25 collu virtuālais instrumentu panelis un līdzīga izmēra izklaides sistēmas displejs. Un arī Amerikā ierastā kastes svira ir atstāta Selto (Korejā šim modelim piešķīra ripu).
“Bezceļu” Kia Seltos X-Line iezīmes ir tumša radiatora režģa apmale hroma vietā, melni 18 collu riteņu diski (“sākotnējiem” komplektiem ir 17 collu diski), apaļi miglas lukturi melnos korpusos (citām versijām ir papildu vertikāli izplūdes gāzu lukturu bloki) un iespaidīgākas jumta reliņi. Klīrenss nav lielāks – tas ir tāds pats 185 mm kā citām versijām.
Pārveidotās Seltos ir arī ieguvušas (atkarībā no komplektācijas): vienzonu klimata kontroli, apsildāmus un ventilējamus priekšējos sēdekļus, elektrisku aizmugurējo durvju atvēršanu, adaptīvo kruīza kontroli, automātisko bremžu sistēmu ar velosipēdistu un gājēju noteikšanas funkciju, ceļa apzīmējumu uzraudzības sistēmu.
LX, S un EX versijās amerikāņu Seltos ir aprīkots ar to pašu 148 ZS 2,0 benzīna “atmosfērisko” motoru, kas joprojām darbojas ar variatoru IVT. “Bezceļu” Seltos X-Line un top-versijā SX ir “turbočetrinieks” 1,6 T-GDI, kas pēc restilinga kļuvis jaudīgāks – 198 ZS (iepriekš 178 ZS). Arī turbo motors tagad tiek kombinēts ar klasisko astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu (nāca vietā septiņu pakāpju robotizētajai pārnesumkārbai ar diviem sajūgiem). Interesanti, ka ASV vislētākajam Kia Seltos LX modelim pēc noklusējuma ir visu riteņu piedziņa, tāpat kā dārgākajiem X-Line un SX modeļiem. Visu riteņu piedziņa ir izvēles opcija “vidējās klases” S un EX versijām.
Bāzes restilētais Seltos maksā no 24 390 ASV dolāriem, X-Line versija tiek prasīta par vismaz 28 690 ASV dolāriem, bet augstākais krosovers maksās vismaz 29 990 ASV dolāru. Visas cenas norādītas bez nodokļiem un piegādes.
Kas attiecas uz Krieviju, tad, visticamāk, atsvaidzināto Kia Seltos visu zināmo notikumu dēļ sagaidīsim tikai piegādēs saskaņā ar paralēlā importa shēmu.