“Uzlādētā” Hyundai Elantra N sedana tehniskais pildījums pārveidošanas laikā nav mainījies, un “iesildītā” Elantra N Line tagad ir pieejama ar hibrīda spēkstaciju.
Pašreizējā, septītā Hyundai Elantra kompaktā sedana paaudze tiek ražota kopš 2020. gada, dzimtajā Dienvidkorejā šo modeli sauc Avante, Austrālijā un Jaunzēlandē – i30 Sedan. Pagājušā gada pavasarī “septītā” Elantra pārdzīvoja restyling , bet tad tika prezentētas tikai “pienākuma” versijas, un šonedēļ Dienvidkorejā debitēja pārveidotie sporta Elantra N un N Line. Taisnības labad jāatzīmē, ka atjauninātā Elantra N izskats tika atslepenots jau aprīlī Šanhajas autoizstādē, taču toreiz nebija nekādu tehnisku detaļu, bet tagad tās ir.
Runājot par Elantra N izskatu, pēc pārveidošanas, skatoties no priekšpuses, tas kļuva nedaudz mazāk agresīvs šaurāku priekšējo lukturu un nedaudz vienkāršotās bufera formas dēļ. Aizmugurējā bufera forma nav būtiski mainījusies, bet melnās sekcijas laukums ir kļuvis lielāks. Aizmugurējo lukturu dizains ir vienāds. Elantra N raksturīgākās iezīmes ir sarkanas krāsas inkrustācijas, oglekļa šķiedras spoguļu vāciņi, oglekļa šķiedras aizmugurējais spārns uz bagāžnieka vāka, oglekļa šķiedras izpūtēja apvalki un īpaši izstrādāti 19 collu riteņi.
Elantra N virsbūve ir aprīkota ar pastiprinātājiem aiz aizmugurējā sēdekļa un priekšējo piekares statņu montāžas zonā, pašai balstiekārtai ir īpaši sporta iestatījumi, un riteņi ir aprīkoti ar jaudīgākām disku bremzēm nekā citas versijas. Dzinējs tas pats – benzīna “turboserviss” 2.0 T-GDI (280 ZS, 392 Nm), pārnesumkārba ir 8 pakāpju “automātiskā” DCT (divos sajūgos) vai 6 pakāpju “mehānika”. Piedziņas riteņi ir priekšējie, starp tiem ir elektroniski vadāms pašbloķējošs diferenciālis.
Ir saglabāti visi īpaši izstrādātie Elantra N sporta elektroniskie papildinājumi, tostarp N Green Shift (NGS) – tas tiek aktivizēts ar sarkanu pogu uz stūres un ļauj uz 20 sekundēm palielināt dzinēja jaudu, lai palielinātu dzinēja jaudu. 290 ZS. Atjauninātā Elantra N dinamiskie raksturlielumi nav publicēti, pirmizveidotais iegūst pirmo “simts” 5,7 sekundēs, maksimālais ātrums ir 250 km / h.
Elantra N interjerā nav manāmu izmaiņu: šeit ir uzstādīti sporta priekšējie sēdekļi ar iebūvētiem galvas balstiem, stūre ar papildu N-taustiņiem ir polsterēta Alcantara, ir godīga “rokas bremze” centrālajā tunelī, un ne. elektriskās piedziņas aktivizēšanas poga, tāpat kā citās versijās, elektroniskajam instrumentu panelim ir unikāla grafika. Atjauninātās Elantra N cenas Dienvidkorejā sākas no 33 520 000 vonu.
“Apsildāmajai” Elantra N Line salīdzinājumā ar Elantra N ir daudz mazāk agresīvs priekšējais un aizmugurējais dizains, 18 collu riteņi 19 collu vietā un standarta bremzes (jaudīgākas tiek piedāvātas par papildu samaksu). Galvenais Elantra N Line benzīna turbodzinējs 1.6 T-GDI (204 ZS, 265 Nm) tagad tiek piedāvāts tikai pārī ar 7 pakāpju DCT “automātisko”, “mehānika” no klāsta tika izņemta zemā pieprasījuma dēļ. Bet Dienvidkorejā Elantra N Line tagad ir pieejama kombinācijā ar hibrīdelektrostaciju uz 1,6 litru atmosfēriskā benzīna bāzes, tās maksimālā jauda ir 141 ZS. Atjauninātās Elantra N Line minimālā cena Dienvidkorejā ir 23 920 000 vonu (1,69 miljoni rubļu).