“Astotais” VW Golf debitēja 2019. gadā . Tehniskā ziņā tas kļuva par sava priekšgājēja evolūciju, un visi jauninājumi patiesībā bija saistīti ar pārveidotu dizainu un ergonomikas dīvainībām. Volkswagen gribēja padarīt “astoto” Golf progresīvu digitalizācijas ziņā, taču tas izrādījās slikti visās frontēs – slikta ergonomika ar skārientaustiņu dominēšanu apvienojumā ar neapstrādātu un ne pārāk ērtu programmatūru, tāpēc jaunais modelis tika kritizēts. prese un daudzi lojāli klienti to noraidīja.

 
Salons VW Golf astotā paaudze pirms pārveidošanas
 

Pēc pagājušā gada rezultātiem VW Golf ir zaudējis absolūtā Eiropas bestsellera statusu . Pārdošanas rezultāti 2023. gada pirmajā pusē ir vēl nomācošāki: saskaņā ar analītiskās aģentūras JATO Dynamics datiem, VW Golf Eiropā pārdotas 88 754 vienības. ir devītā populārākā jaunā vieglā automašīna aiz Tesla Model Y, Dacia Sandero, VW T-Roc, Peugeot 208, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris Cross un Fiat 500. Joprojām ir labākais, un Volkswagen cer nostiprināt šo statusu ar palīdzību. par pārveidošanu.

 

Kā ziņo britu žurnāls Autocar , facelifted “astotais” Golf tirgū nonāks nākamgad, kad modelis svinēs savu 50 gadu jubileju. Pārveidotā formā “astotais” Golf var palikt ekspluatācijā līdz pašreizējās desmitgades beigām, un devītā paaudze jau būs pilnībā elektriska un, iespējams, tiks nosaukta par ID. golfs. Līdz 2033. gadam Volkswagen plāno pilnībā pāriet uz elektriskajiem transportlīdzekļiem Eiropā, un 2035. gadā Eiropā stāsies spēkā vispārējs aizliegums pārdot jaunas automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem . Jaunas “ogļūdeņraža” paaudzes VW Golf izstrāde arī nav ekonomiski iespējama, ņemot vērā gaidāmos Euro 7 vides noteikumus , kuriem jāstājas spēkā 2025. gadā.

Atjaunināts VW Golf, Kolesa.ru renderējums, pamatojoties uz spiegu fotogrāfijām

Pēc britu kolēģu domām, vides apsvērumu dēļ atjauninātais Golf netiks piedāvāts ar manuālo pārnesumkārbu, proti, būs tikai divu pedāļu versijas, kurās ir vieglāk kontrolēt izplūdes gāzu parametrus. eHybrid un GTE hibrīdversijas iegūs 1,5 litru EA211 Evo benzīna turbodzinēju līdzšinējā 1,4 litru EA211 vietā un jaunas paaudzes elektromotoru, kā dēļ spēkstaciju maksimālā kombinētā jauda nedaudz pieaugs. Jaunais hibrīdu akumulators palielinās nobraukumu ar elektrisko vilci no pašreizējiem 62-80 km līdz aptuveni 100 km. Parastās Golf benzīna un dīzeļa versijas tiks aprīkotas ar vieglu hibrīda pārveidi (starteris-ģenerators un neliels buferakumulators), tostarp Golf GTI un Golf R karstās lūkas.

Atjaunināts VW Golf, Kolesa.ru renderējums, pamatojoties uz spiegu fotogrāfijām

Salonā ievērojami jāuzlabo apdares materiālu kvalitāte. Multivides ekrāns kļūs lielāks (diagonāle palielināsies no 10,4 līdz 12,9 collām) un nedaudz tuvāk draiverim, lai atvieglotu piekļuvi, savukārt interfeiss tiks vienkāršots, virtuālās pogas palielināsies. Sensoru sloksnes “parastā” mikroklimata regulēšanas bloka vietā, diemžēl, paliks, bet vismaz iegūs fona apgaismojumu, lai būtu ērtāk lietot naktī. Stūres skārientaustiņi tiks nomainīti pret fiziskajiem . Būs vairāk elektronisko vadītāja palīgu, paplašināsies to funkcionalitāte: jo īpaši autopalīgs varēs strādāt bez vadītāja iekšā – to varēs vadīt, izmantojot aplikāciju viedtālrunī.

Turklāt līdz ar “astotā” Golfa pārbūvi saņems nedaudz modernizētu aizmugurējo piekari ar pastiprinātiem stiprinājuma punktiem – vadāmība kļūs vēl labāka, lai gan par to neviens nesūdzējās.