Bavārijas zīmola nākamais “uzlādētais” kupeja Eiropas tirgū būs pieejams 2025. gada pavasarī.
BMW jau kopš 2016. gada ražo “karsto” M2 kupejas versiju, un par šīs modifikācijas izstrādi rūpējas BMW M nodaļa. Pagājušā gada oktobrī bavāri prezentēja jaunās paaudzes BMW M2 kupeju. Paaudzes maiņas laikā “divdurvju” ieguva citādu ārējo dizainu, oglekļa šķiedras sēdekļus salonā, kā arī 3,0 litru dzinēju, ar kuru ir aprīkoti M3 un M4.
Nākotnē modeļa klāstu papildinās vēl viena “uzlādēta” versija – jaunās paaudzes BMW M2 CS. Paredzams, ka šis kupeja Eiropas tirgū būs pieejams 2025. gada pavasarī. Kamēr nav oficiālas informācijas par to, kā izskatīsies jaunais karstais “divdurvju”. Lai gan iepriekš pie Nirburgringas sacīkšu trases tika redzēts maskēts modeļa prototips, tāpēc mums jau ir priekšstats par jaunuma izskatu.
Spāņu Motor.es dizainers ir piedāvājis savu versiju par BMW M2 CS iespējamo eksterjeru. Sagaidāms, ka “uzlādētajam” kompaktajam kupejam būs tāds pats izskats kā pērn prezentētajam “divdurvju” M2. Tam, visticamāk, būs tāda pati BMW raksturīgā nāsīšu režģa forma ar košu sarkanu aploku (līdzīgi kā BMW XM Label Red), līdzīgi priekšējie lukturi, bet ar kontrastējošu dzeltenu gaismas signatūru.
Spriežot pēc attēla, priekšējā bampera apakšējā daļā ir vairākas palielinātas gaisa ieplūdes atveres ar tādu pašu “astoņstūra” formu, kā arī oglekļa šķiedras sadalītājs malā. Uz motora pārsega ir horizontāls gaisa izplūdes atveres “iegriezums”. Turklāt nākamais BMW M2 CS, visticamāk, saņems oriģināla dizaina kaltus vieglmetāla riteņu diskus, kā arī jaudīgas oglekļa keramikas aizmugurējās bremzes. Sānu svārki, kā arī ārējo spoguļu korpusi, iespējams, tiks veidoti no vieglās oglekļa šķiedras.
Prezentētajā attēlā nav redzama pakaļgals. Uzskata, ka jaunais spoileris (pīles aste) uz bagāžnieka vāka ir aizgūts no jaunā M4 CSL. Paredzams, ka “uzlādētā” kupejas salonā būs sportiski priekšējie ķeblveida sēdekļi. Pagaidām nav zināms, vai šim modelim būs divas sēdvietas vai otrā rinda.
Mēs pieņemam, ka zem BMW M2 CS jaunās paaudzes motora pārsega atradīsies tas pats dzinējs, kas darbina “tikai” M2, kā arī M3 un M4. Runā par rindu sešcilindru 3,0 litru biturbo S58, kura jauda, iespējams, tiks palielināta līdz 480 ZS (parastajam M2 ir 460 ZS). Paredzams, ka tas tiks savienots pārī ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu ar diviem sajūgiem.
Acīmredzot jaunumam būs labāka dinamika, sīkāka informācija būs zināma vēlāk. Atgādināsim, pašlaik BMW M2 ar “automātu” paātrinājumā no vietas “simtnieks” aizņem 4,1 sekundi; un līdz 20 km/h tas paātrinās 13,5 sekundēs. Maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h (ar M autovadītāja paketi šis rādītājs pieaug līdz 280 km/h).