Sērijveida jaunais furgons Buick debitēja Ķīnā pagājušā gada beigās. Sākotnēji MPV tika pozicionēts kā ceturtās paaudzes GL8, kas principā arī ir. Bet tad zīmols nolēma jauno produktu reklamēt kā atsevišķu modeli: šim nolūkam tam tika atdzīvināts Century nosaukums (agrāk tika izmantots automašīnām), lai gan GL8 indekss joprojām ir redzams pakaļgalā. Minivens sākās ar Avenir luksusa versijām ar sešu un četru sēdvietu sedanu (otrajai versijai ir paredzēta starpsiena ar “televizoru”), un šī gada jūnijā tas beidzot ieguva septiņu sēdvietu versiju – bet arī bagātīgā konfigurācijā. Un tikai tagad bāzes Buick Century ienāk Ķīnas tirgū. Nu, atcerēsimies, ka iepriekšējie GL8 furgoni Ķīnā joprojām ir ekspluatācijā, un tos nav aizmirsts regulāri atjaunināt.

Lētākais Century izcēlās ar ārējo dizainu: “ilkņotās” galvas optikas vietā tam ir ierastās formas diožu lukturi, aizmugurējiem lukturiem trūkst arī papildu vertikālo sekciju, plus bāzes minivens ieguva citus bamperus un radiatora režģi ar horizontālām svītrām. . Šis MPV ir aprīkots ar 18 collu riteņiem, bet pārējās versijas “stāv” uz 19 collu. Izmēri visām modifikācijām ir vienādi, izņemot augstumu: garums – 5230 mm, platums – 1980 mm, attālums starp asīm – 3130 mm. “Vienkāršā” Buick Century augstums ir 1864 mm, pārējām versijām – 1867 mm.

 
Buick Century bāze
 

Pamata MPV ir tikai septiņu sēdvietu interjers, sēdekļi ir uzstādīti saskaņā ar shēmu 2 + 2 + 3. Kopumā tādā Century iekšienē atkārtojās Avenir trīsrindu versijas, izņemot to, ka apdares materiāli ir kļuvuši vienkāršāki. Un aprīkojuma saraksts palika iespaidīgs, neskatoties uz sākotnējās versijas nosaukumu. 

Vadītāja priekšā ir viens displejs, zem centrālajām ventilācijas atverēm ir panelis ar “karstām” fiziskām pogām (trīs zonu klimata kontroles iestatījumi ir iebūvēti multimedijā), un stūres statnis ir atbildīgs par transmisijas vadību. . Otrās rindas atzveltnes krēsli – ar izvelkamiem kāju balstiem, ventilāciju, apsildi, masāžas funkciju un iestatījumu atmiņu.

Buick Century bāze

“Vienkāršā” Buick Century arsenālā ir arī aktīvā trokšņu samazināšanas sistēma, visaptverošas kameras, adaptīvā kruīzkontrole, automātiskās bremzēšanas un joslas saglabāšanas sistēmas.

Tehnika ir tāda pati kā Century Avenir: benzīna divu litru turbo četrinieks ar jaudu 237 ZS. (305 Nm), ko papildina 48 voltu starteris-ģenerators; Dzinējs ir savienots ar deviņu pakāpju automātu.

Century bāzes minivena cena ir 64 300 USD, Avenir pieejamākā versija maksā 71 100 USD, bet četrvietīgais luksusa furgons maksā vismaz 94 400 USD. Salīdzinājumam, iepriekšējās, trešās paaudzes Buick GL8 maksā no 43 500 $, “otrā” MPV – no 31 900 $.