Amerikāņu zīmols gatavo vēl vienu krosoveru, kuram galu galā vajadzētu nonākt uz montāžas līnijas. Prototips jau ir parādīts dīleriem.
Chrysler zīmols ir daļa no autobūves giganta Stellantis, kas 2021. gada sākumā radās PSA un FCA apvienošanās rezultātā (iepriekšējie pušu nosaukumi vairs netiek izmantoti). Jāatzīmē, ka Chrysler zīmola automobiļu pārdošanas apjomi Štatos pēdējos gados ir samazinājušies: tagad uzņēmuma galvenais mērķis ir palielināt veiktspēju, un, lai to paveiktu, nepieciešams paplašināt modeļu klāstu.
Foto: Chrysler Airflow prototips
Prototipam ar nosaukumu Airflow bija paredzēts nonākt ražošanā: dažādās konceptuālās versijās tas tika demonstrēts Consumer Electronics Show (CES). Tādējādi oriģinālais izstādes auto debitēja 2020. gada janvārī, un pēc pāris gadiem uzņēmums deklasificēja prototipu tuvu “dzīvai” versijai.
Starp citu, iepriekš tika pieņemts, ka šis modelis saglabās savu vēsturisko nosaukumu (uzņēmums tam pieteicās preču zīmei). Ar nosaukumu Airflow iepriekš tika apzīmēti četru un divu durvju zīmola automobiļi, kas tika ražoti no 1934. līdz 1937. gadam; kopumā šajā laikā tika izgatavoti mazāk nekā 30 tūkstoši eksemplāru.
Kā izrādījās, nosaukumam Airflow būs jāgaida “savs laiks”. Kā vēsta Motor Trend ar atsauci uz Chrysler pārstāvjiem, zīmola izpilddirektore Kristīne Feivela (Christine Faywell) nolēmusi atteikties no plāniem laist klajā sērijveida krosoveru, kas balstīts uz šo konceptu. Viņa nolēmusi, ka zīmolam nepieciešams no nulles radīts jaunums, kas atšķirsies no visa, ko Chrysler fani ir redzējuši līdz šim.
Attēlā: Chrysler Airflow prototipa interjers
Par jaunā produkta radīšanas uzdevumu ir atbildīgs Stellantis dizaina vadītājs Ralfs Džilss un viņa komanda. Pagaidām nav gandrīz nekādas informācijas par nākamo Chrysler modeli. Visticamāk, arī tas izrādīsies krosovers, tā nosaukums tiks paziņots vēlāk. Saskaņā ar publikāciju, ražotājs šobrīd domā par kādu “svaigāku” nosaukumu, turklāt tiek ziņots, ka modelim netiks piešķirts burtciparu nosaukums.
Pēc Kristīnes Feivelas teiktā, jaunais izstrādes stadijā esošais transportlīdzeklis būs tehnoloģiski modernāks salīdzinājumā ar Airflow konceptu. Zināms, ka Chrysler neplāno jauno konceptu plašākai sabiedrībai prezentēt līdz 2024. gadam. Tomēr zīmola dīleriem jau ir parādīts topošā modeļa prototips. Uzņēmums atzīmēja, ka lielākā daļa atsauksmju bija pozitīvas.
Tiek pieņemts, ka amerikāņu zīmola jaunā modeļa pamatā būs modeļa platforma STLA Large. Šādā gadījumā šādam elektromobilim būs 800 voltu ātrās uzlādes iespēja, kā arī nobraukums aptuveni 644 km bez uzlādes. Saskaņā ar uzņēmuma plāniem modelis tiks sākts ražot 2025. gadā.
Atgādinām, ka pagājušā mēneša beigās tīmeklī parādījās informācija, ka Chrysler gatavo jaunu automobili, kas būs modeļa “300” pēctecis. Ir izskanējis pieņēmums, ka modelis varētu aizgūt dažus risinājumus no Dodge Charger Daytona SRT koncepta.