Populārākais Khawail atradis citu “seju”, pārtaisīts arī pakaļgals. Turklāt, pēc provizoriskiem datiem, palielināta jauda divu litru turbodzinējam.
Pašreizējās, trešās paaudzes apvidus auto Haval H6 debitēja 2020. gadā, vēlāk tam bija hibrīda un kupejas varianti – katrs ar savu dizainu. Tajā pašā laikā iepriekšējais, “otrais”, krusts joprojām darbojas . “Sešinieku” saime joprojām ir populārākā starp pārējām Great Wall piederošajām markām, lai gan pārdošanas apjomi ir kritušies: saskaņā ar BestSellingCarsBlog datiem, no šī gada janvāra līdz maijam Ķīnā tika pārdoti aptuveni 78 500 automašīnu (-31%). . Un tagad ir pienācis laiks plānotajai “trešā” Haval H6 pārveidošanai, pats ražotājs šodien publicēja atsvaidzinātā krusta attēlus. Interesanti, ka SUV nav mainījies, kā gaidīts.
Fakts ir tāds, ka februārī ĶTR Rūpniecības ministrijas datubāzei tika pievienota fotogrāfija, kurā redzams H6 ar “tradicionālu” virsbūvi, bet ar “kupejas” H6S izskatu . Tad daudzi vietējie specializētie mediji uzskatīja, ka tieši šādi izskatītos atjauninātais standarta SUV. Rezultātā modelis izrādījās pavisam citāds izskats.
Tātad Haval H6 izskats tika pielāgots zīmola jaunākajiem hibrīdiem – Xiaolong un Xiaolong Max . Priekšpuse tika veidota pirmā krusta stilā: arī “sešinieks” ieguva gludu “degunu”, radiatora režģis atrodas zemāk, un tagad tas ir sadalīts divās daļās. Viņi arī nomainīja buferi. H6 priekšējiem lukturiem ir tāda pati forma, bet diožu pildījums ir atšķirīgs. Turklāt Haval H6 ir jauni aizmugurējie lukturi – atkal Xiaolong ģimenes stilā.
Pārveidotā krosovera izmēri vēl nav paziņoti. Pašreizējā trešās paaudzes standarta H6 garums ir 4653 mm, platums – 1886 mm, augstums – 1730, riteņu bāze – 2738 mm. Automašīnas izmēri iepriekšējās sertifikācijas bildēs: 4711/1940/1730 mm, attālums starp asīm ir tāds pats 2738 mm.
Interjera bildes vēl nav. Iespējams, ka iekšā tiks uzstādīta jauna virtuāla kārtība un multimediju sistēma, kā arī varēs atsvaidzināt apdares materiālus.
Februāra sertifikātā tika pieteikts 2.0 benzīna turbodzinējs ar 238 ZS jaudu. Pašreizējo Haval H6 var iegādāties arī ar divu litru motoru, tikai tas ražo 211 ZS. Un pirmsreformas krosovers ir pieejams ar 1,5 turbo četrinieku ar 154, 169 vai 184 ZS. Hibrīdam ir divas versijas – parastā un uzlādējamā, katrai ir iestatījums, kas balstīts uz 1,5 turbo dzinēju. Starp citu, pēc pārveidošanas gāzes un elektrisko “sešinieku” var labi pārnest uz jaunu Hi4 instalāciju .
Atjauninātajam Haval H6 pirmizrādi vajadzētu piedzīvot līdz šī gada beigām. Tikmēr daži Ķīnas mediji uzskata, ka iepriekš Rūpniecības ministrijas fotogrāfijā eksponētais SUV var nonākt arī pie dīleriem – kā vēl viens ģimenes loceklis.
Krievijā oficiāli netika pārdots ne “otrais”, ne “trešais” Haval H6. Bet mēs gatavojamies laist klajā Haval M6 SUV , kas izgatavots uz pirmās paaudzes “sešinieka” bāzes.