Home » Crossover Suzuki Fronx devās iekarot pasaules tirgu ar jaunu dzinēju

Crossover Suzuki Fronx devās iekarot pasaules tirgu ar jaunu dzinēju

no ANDREJS BOJKO
0 Komentāri Ziedot

Globālais SUV ieguva pusotru litru aspirētu, bet pilnpiedziņa neparādījās.

Jaunā kompaktā krosa Suzuki Fronx pasaules pirmizrāde notika janvārī, tā notika Indijā, kur tika izveidota ražošana: par modeļa izlaišanu ir atbildīgs Japānas uzņēmuma meitas uzņēmums Maruti Suzuki. Ražošanas dzimtenē tirdzniecība sākās aprīlī, un tagad Indijā saliktā piecdurvju mašīna ienāk pasaules tirgū. Tātad Fronx jau ir pieejams Dienvidāfrikā un Tuvajos Austrumos, pēc tam tas parādīsies citās Āfrikas valstīs, kā arī Latīņamerikā. Kā izrādījās, eksporta versijai ir sava īpatnība. Bet vispirms vispirms.Iepriekšējais

3 / 3

1 / 3

2 / 3

3 / 3

1 / 3

2 / 3

3 / 3Nākamais

Atgādinām, ka Suzuki modeli pozicionē kā pilnīgi jaunu kupejai līdzīgu krosoveru, lai gan patiesībā mūsu priekšā ir Baleno hečbeka “bezceļa” versija,  kas pagājušajā gadā pārdzīvoja pilnīgu pārbūvi. Tomēr uzņēmums neaprobežojās ar nekrāsotas plastmasas pakarināšanu “aplī”: tika nomainīti gandrīz visi virsbūves paneļi, kā arī Fronx iegādājās divstāvu galvas optiku un aizmugurējos lukturus, kas izgatavoti viena veidnes veidā. Iekšpusē SUV kopumā atkārtoja oriģinālo Suzuki Baleno, atšķirība ir tikai detaļās.

Suzuki Fronx garums ir 3995 mm (+5 mm salīdzinājumā ar Baleno), platums ir 1765 mm (+20 mm), augstums ir 1550 mm (+50 mm), riteņu bāze ir tāda pati kā 2520 mm. donora lūka. Eksporta krosovera klīrenss ir 170 mm. Bagāžnieka tilpums – 304 litri, nolocītām otrās sēdekļu rindas atzveltnēm šis rādītājs būs 605 litri.
Iepriekšējais

3 / 3

1 / 3

2 / 3

3 / 3

1 / 3

2 / 3

3 / 3Nākamais

Pati “pasaules” Fronx iezīme ir dzinējs. Ja Indijā uz SUV tiek likts četrcilindru aspirācijas benzīns 1,2 (90 ZS, 113 Nm) un turbokompresors 1,0 (100 ZS, 148 Nm), tad tiek eksportēti krusti ar atmosfērisko četri 1,5. K15C dzinējs ir uzstādīts Tuvo Austrumu versijai, tam ir starteris-ģenerators, tas saražo 103 ZS. un 137 Nm, un tas ir apvienots ar piecu pakāpju manuālo vai klasisko sešpakāpju automātu. Bet Dienvidāfrikai Suzuki Fronx ir aprīkots ar K15B dzinēju bez svara, tā atdeve ir 105 ZS. un 138 Nm, arī šim dzinējam ir paredzēts 5MKP, bet 6AKP vietā ir četrpakāpju automāts. Jebkurā gadījumā brauciet tikai ar priekšu.
Iepriekšējais

4 / 4

1 / 4

2 / 4

3 / 4

4 / 4

1 / 4

2 / 4

3 / 4

4 / 4Nākamais

Aprīkojuma ziņā globālais Suzuki Fronx kopumā atkārtoja Indijas krustu. Atkarībā no tirgus un aprīkojuma sarakstā var būt iekļauta viedtālruņa bezvadu uzlāde, multivides sistēma ar 7 vai 9 collu skārienekrānu, augšējais displejs, seši drošības spilveni, atpakaļskata kamera vai telpiskā skata sistēma, klimats. kontrole un kruīza kontrole.
Iepriekšējais

3 / 3

1 / 3

2 / 3

3 / 3

1 / 3

2 / 3

3 / 3Nākamais

Cenas? Piemēram, Katarā mūsu naudas izteiksmē apvidus auto maksā kaut kur no 1 420 000 rubļu, apmēram tik pat Dienvidāfrikā prasa pamatkrosu. Tā kā Suzuki Fronx ir versija ar stūri kreisajā pusē, tad vēlāk kāds no izplatītājiem var nolemt nogādāt krosoveru uz Krievijas Federāciju saskaņā ar paralēlā importa shēmu.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.