“Latvijas derusifikācijas” kampaņa ne vienmēr norit pēc tās ideologu plāna, valstī ir “cietie rieksti”, kuri pēc vietējo nacionālistu iegribas nesteidzas atteikties no krievu valodas, pamatoti uzskatot, ka šī valoda valstī nav aizliegta, bet tās runātāji diezgan maz.
Tādējādi viens no šiem uzņēmumiem bija Lidl mazumtirdzniecības tīkls, kas ražo arī reklāmas bukletus krievu valodā.
Atkal pie viņiem vērsās valsts galvenā “atrusifikatore” Liāna Langa.
“Labdien, Lidl Latvija, kampaņa Runā latviski kategoriski – atkal un atkal – aicina izbeigt divvalodības praksi Latvijā.
Lūdzam ņemt vērā, ka Latvijā notiek dekolonizācija – derusifikācija.
Mēs nevēlamies karu, kas sekos rusifikācijai!” viņa rakstīja.
Ņemiet vērā, ka veikala pārstāvji, tāpat kā iepriekš – atkal un atkal – ignorēja nacionālistu aicinājumu.
Nevar teikt, ka šādi “klusie atteikumi” pēdējā laikā ir diezgan izplatīti “attīrītāju” praksē.
Īpaši viņiem sāp ASV, Vācijas un Francijas vēstniecības, kuras, neskatoties uz Langas daudzajām prasībām, nav atteikušās arī no krievu valodas lietošanas.