Pagaidām kompaktais piecu durvju modelis ir izziņots tikai vienai valstij, kur tam ir pieejams divu litru atmosfēriskais dzinējs.
Hyundai noplūda informācija par jauno Hyundai piecdurvinieku jau februārī no Ķīnas Rūpniecības ministrijas, pēc tam tika publicētas dabā noķerto automobiļu spiegošanas fotogrāfijas. Tomēr pats zīmols tomēr nolēma vispirms ieintriģēt un martā atklāja “apvidus” konceptu. Un tagad ir publicēti zīmola sērijveida modeļa attēli. Kā viegli nojaust, krosovers ir paredzēts galvenokārt Ķīnai, un to ražos vietējā Pekinas Hyundai JV. Modeļa nosaukums ir Mufasa. Starp citu, tāds bija lauvas vārds no Disneja multfilmas – Simbas tēva.
Ķīnas specializētie mediji uzskata, ka Mufasa aizstās Hyundai ix35 krosoveru, kas joprojām tiek ražots un pārdots ĶTR: vietējā “trīsdesmit piektā” 2017. gadā saņēma otro paaudzi, 2020. gada beigās tai tika veikts apjomīgs restilings. Garumā (4475 mm) un augstumā (1665 mm) jaunais SUV ir zemāks par pašreizējo ix35 (attiecīgi 4500 un 1710 mm), platumā (1850 mm) automobiļiem ir vienāds. Hyundai Mufasa riteņu bāze ir 2680 mm pret 2640 mm Hyundai ix35.
Svaigajam krosoveram ir neparasts eksterjers; tas saņēmis vertikālus lukturu blokus, Tucson stila reljefa sānus, masīvu radiatora režģi un bamperus. Arī aizmugurējie lukturi ir veidoti ovāla rāmja formā. Interjeru esam redzējuši paparaci fotogrāfijās. Iekšpusē ir saīsināts stūres rats, parastās sviras vietā – pogu panelis un dēlis, kas ir virtuāls instrumentu panelis un multimediju ekrāns, kas paslēpts zem viena stikla.
Dzinējs sertifikācijas iestādes dokumentos bija tas pats – benzīna “atmosfēriskais” 2,0, kura jauda ir 160 ZS. Līdz ar to daži Ķīnas masu mediji joprojām pareģo Hyundai Mufasa 48 voltu papildinājumu, taču pagaidām nav skaidrs, vai šī versija kļūs par papildinājumu “tradicionālajam” krosoveram, vai arī elektrificētais variants būs vienīgais. Hyundai ix35 ir aprīkots ar to pašu atmosfērisko divlitru dzinēju (bez papildinājuma), tam pieejams arī 140 ZS turbo četru 1,4 T-GDI. Dzinējs 2,0 ir kombinēts ar klasisko sešpakāpju automātu, turbo motors ir ar septiņu pakāpju robotizētu pārnesumkārbu. Piedziņa ix35 ir tikai priekšējā, arī Mufasā visdrīzāk nebūs pilnpiedziņas.
Jaunā parketa publiskā pirmizrāde notiks Šanhajas automobiļu izstādē, kas tiks atklāta jau nākamnedēļ. Pagaidām nav zināms, vai Hyundai plāno pārdot Mufasu ārpus Ķīnas. Tomēr vēlāk kāds no Krievijas dīleriem, iespējams, nolems ievest šo SUV paralēlā importa shēmā.