Jaunajam Bavārijas zīmola SUV būs versijas ar benzīna dzinējiem, plug-in hibrīdagregātiem un tikai ar elektromotoriem (pēdējam būs savs nosaukums).
Bavārijas zīmols 2017. gada rudenī deklasificēja BMW X2; šī kompaktā krosovera pamatā ir tāda paša nosaukuma koncepcija, kas tika prezentēta gadu iepriekš Parīzes autoizstādē. Modelis drīzumā mainīs paaudzi, un nākamajam SUV būs pilnīgi “zaļa” versija ar citu nosaukumu – BMW iX2. Tagad ražotājs nolēmis rosināt zīmola fanu interesi un publicējis jaunā produkta tīzeri.
Vienā attēlā redzams krosovera siluets ar kupejai līdzīgu virsbūvi un nelielu spoileri, kas rotā aizmuguri. Otrajā tīzerī daļēji redzama otrās paaudzes BMW X2 “seja”: redzami spiedogi uz motora pārsega, tradicionālie ārējie spoguļi, izliektas LED gaitas lukturu līnijas katrā pusē, kā arī izgaismota. radiatora režģa apmales zīmolu atpazīstamu “nāsu” veidā.
Līdz šim bavārieši turpina turēt noslēpumā nākamās paaudzes BMW X2 izskatu, taču pagājušajā vasarā fotospiegiem testos uz koplietošanas ceļiem izdevās noķert maskētu jaunā produkta prototipu . Iepriekš ar lasītājiem dalījāmies ar šo fotogrāfiju sēriju, kurā automašīna gandrīz pilnībā noslēpta, izmantojot maskēšanās plēvi (izņemot sānu spoguļus un lokus).
Jaunā X2 priekšpuse būs lielā mērā aizgūta no BMW X1 kompaktā krosovera , savukārt pilnībā elektriskā versija būs aizņemta no iX1 (tie debitēja 2022. gada vasaras sākumā). Spriežot pēc šodienas tīzera, jaunā produkta radiatora režģa un pārsega forma joprojām būs atšķirīga, taču galvas optika var “kustēties” gandrīz tādā pašā dizainā.
Iespējams, nākamās paaudzes krosa kupejas interjerā, tāpat kā visiem modernajiem Bavārijas zīmola automobiļiem, priekšējā panelī tiks uzstādīts liels izliekts displejs, kas apvienos divus ekrānus – virtuālo instrumentu paneli un informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu.
Jādomā, ka radniecīgie apvidus automobiļi dalīsies dzinēju diapazonā . Līdz ar to pašreizējā X1 bāze ir 1,5 litru benzīna turbodzinējs (136 ZS un 230 Nm). Līnijā ietilpst arī vieglā hibrīda agregāts ar 2,0 litru turbodzinēju un 48 voltu startera ģeneratoru (218 ZS un 360 Nm). X-First klāstā ir arī 2,0 litru dīzeļdzinējs (150 ZS un 360 Nm) un MHEV sistēma, kuras pamatā ir 2,0 litru 197 zirgspēku dzinējs (211 ZS un 400 Nm).
X1 ir pāris plug-in hibrīdu. Pirmā pamatā ir 1,5 litru dzinējs, kas savienots pārī ar 109 zirgspēku elektromotoru (kopējā jauda – 245 ZS un 477 Nm); un otrais – uz tāda paša tilpuma 150 zirgspēku dzinēja ar 177 zirgspēku elektromotoru (326 ZS un 477 Nm). BMW iX1 tika aprīkots ar divu dzinēju agregātu, kura kopējā jauda ir 313 ZS. (494 Nm).
BMW X2 un iX2 ražošana tiks izveidota rūpnīcā Rēgensburgā (Vācija), kur tiek ražotas “vienreizējās” vienības. Paredzams, ka jaunais produkts debitēs līdz šī gada beigām, bet Eiropas izplatītājus sasniegs 2024. gadā.