Vairāki tradicionālie modeļi vairs netiks ražoti, bet elektromobiļu klāsts palielināsies.
Audi jau iepriekš ir paziņojis, ka līdz 2033. gadam atteiksies no modeļiem ar iekšdedzes dzinējiem. Vācijas uzņēmums līdz 2029. gadam visās savās rūpnīcās ražos elektromobiļus. Tas jau notiek rūpnīcās Bellinger Hofā (Vācijā) un Briselē (Beļģijā), un nākamgad no montāžas līnijas Ingolštatē (Vācijā) sāks nobraukt Q6 E-Tron.
Nākamo sešu gadu laikā elektrisko transportlīdzekļu ražošana tiks uzsākta rūpnīcās Nekarsulmā (Vācijā), Sanhosē Čjapā (Meksikā) un Žiorā (Ungārijā). Jaunas Audi rūpnīcas tiks būvētas tikai tajos reģionos, kur būs nepieciešama papildu ražošanas jauda. Šim nolūkam kopā ar partneri FAW tiek būvēta jauna rūpnīca Čančuņā (Ķīnā), kas tiks pabeigta līdz 2024. gada beigām.
Audi jau ir paziņojis par divu tradicionālo dzinēju automobiļu – A1 un Q2 – ražošanas pārtraukšanu. Turklāt savu karjeru beidz arī ar V10 dzinēju aprīkotais superauto R8 un sportiskais TT.
Flagmanis A8 vēlāk, visticamāk, pārtaps par lielu elektromobili, savukārt nākamie modeļi tiks veidoti, balstoties uz Audi Sphere konceptiem. Viena no tām – Activesphere – pirmizrādi piedzīvos 26. janvārī.