Home » Kupejas krosovers Nio EC6 ir mainījis paaudzes tikai trīs gadus pēc tā izlaišanas.

Kupejas krosovers Nio EC6 ir mainījis paaudzes tikai trīs gadus pēc tā izlaišanas.

no ANDREJS BOJKO
0 Komentāri Ziedot

Ķīnas elektrisko transportlīdzekļu kompānija Nio turpina strauju sava klāsta atjaunināšanu: ir ieviests otrās paaudzes vidēja izmēra krosovers EC6, kas izskatās gandrīz tieši tāds pats kā lielākais EC7, taču tam ir nedaudz pieticīgāks tehniskais pildījums.

Pirmās paaudzes Nio EC6 tirgū ienāca 2020. gada rudenī, kad Nio atradās uz finanšu sabrukuma robežas. Uzņēmumam šobrīd klājas labāk, lai gan tas joprojām strādā ar zaudējumiem, taču tie galvenokārt ir saistīti ar straujo modeļu līnijas atjaunināšanu, pateicoties kam aug Nio pārdošanas apjomi, kas vieš uzticību investoros. Šī gada pirmajos trīs ceturkšņos Nio Ķīnā pārdeva 94 352 elektriskos transportlīdzekļus, kas ir par 32% vairāk nekā 2022. gada janvārī-augustā. Turklāt Nio rēķinās ar strauju pārdošanas apjomu pieaugumu Eiropā, kam tas izstrādāja nesen prezentēto ET5 Touring universāli .

3/3 _

1/3 _

2/3 _

3/3 _

1/3 _

2/3 _

3/3 

Jaunais EC6 ir Nio otrās paaudzes elektriskie transportlīdzekļi, kuru pamatā ir modulāra NT2 platforma ar dubulto sviru priekšējo piekari un daudzsviru aizmugurējo piekari. Pagājušā gada nogalē uz šīs platformas būvētais kupejas formas krosovers Nio EC7 debitēja ar standarta pneimatisko balstiekārtu, un jaunākajam EC6 pneimatisko statņu vietā ir ierastas atsperes un adaptīvie amortizatori. Izciļņi uz jumta un priekšējie spārni, kas nebija pirmās paaudzes EC6, ir mākslīgie redzes orgāni (kameras un lidars), kas nepieciešami elektronisko vadītāja palīgu un autopilota darbībai.

2/2 _

1/2 _

2/2 _

1/2 _

2/2 

“Otrais” Nio EC6 ir garāks, platāks un ievērojami zemāks nekā tā priekšgājējs, savukārt visos galvenajos izmēros tas ir zemāks par statusu EC7. Otrās paaudzes Nio EC6 kopējais garums ir 4849 mm, platums – 1995 mm, augstums – 1697 mm, riteņu bāze – 2915 mm. Standarta riteņi ir 20 collu. Dizaina ziņā “otrie” EC6 un EC7 ir mulsinoši līdzīgi: no aizmugures vienu no otra var atšķirt tikai pēc datu plāksnītēm, no priekšpuses ir nedaudz vienkāršāk: EC6 priekšējo lukturu augšējās daļās ir džemperi. (EC7 to nav), un virs gaisa ieplūdes nav melnas plastmasas daļas (EC7 ir). Nio EC6 aerodinamiskais pretestības koeficients  c  ir nedaudz sliktāks nekā EC7 – 0,24 pret 0,23; abiem krosoveriem bagāžnieka vākā ir ievelkams spoileris.

5/5 _

1/5 _

2/5 _

3/5 _

4/5 _

5/5 _

1/5 _

2/5 _

3/5 _

4/5 _

5/5 _Nākamais

Nio EC6 divu motoru spēkstacija (viens motors uz asi) ir mazāk jaudīga nekā EC7, taču maz ticams, ka kāds pircējs sūdzēsies par vilces trūkumu: priekšējais elektromotors saražo 150 kW (204 ZS) un 280 Nm, aizmugurē – 210 kW (286 ZS) un 420 Nm, maksimālā kombinētā jauda – 360 kW (490 ZS) un 700 Nm. Pirmo “simtnieku” jaunais EC6 sasniedz 4,4 sekundēs, maksimālais ātrums ierobežots līdz 200 km/h. Akumulatora jauda ir 75 vai 100 kWh, darbības rādiuss ar vienu uzlādi ir attiecīgi 495 un 630 km atbilstoši CLTC ciklam. Velkamās piekabes pieļaujamais svars ir 1260 kg.
Iepriekšējais

8/8 _

1/8 _

2/8 _

3/8 _

4/8 _

5/8 _

6/8 _

7/8 _

8/8 _

1/8 _

2/8 _

3/8 _

4/8 _

5/8 _

6/8 _

7/8 _

8/8 _Nākamais

EC6 interjera dizains ir tāds pats kā EC7, atšķirība ir saistīta ar nelielām detaļām: piemēram, EC6 priekšējie sēdekļi ir vienkāršāki, taču joprojām ir aprīkoti ar lielu skaitu regulēšanas ierīču, ventilatoriem un masētājiem, un pasažiera sēdeklim ir arī nolaižams kāju balsts. Instrumenta ekrāns ir 10,2 collas, multivides ekrāns ir 12,8 collas, un virs multivides ekrāna atrodas patentētā Nomi robota palīga izvelkama galva. Standarta 1000 vatu audiosistēmai ir 23 skaļruņi. Bagāžnieka tilpums ir 594 litri, ar nolocītām atzveltnēm – 1402 litri.

Jaunais Nio EC6 jau ir pieejams pasūtīšanai Ķīnā, un tas, protams, ir lētāks nekā EC7: EC6 bāzes versija ar 75 kWh akumulatoru maksā no 358 000 juaņu (4,73 miljoni rubļu pēc pašreizējā valūtas kursa) , ar akumulatoru 100 kWh – no 416 000 juaņu (5,49 miljoni rubļu). Salīdzinājumam pieņemsim, ka Nio EC7 tagad Ķīnā maksā no 458 000 juaņu (6,05 miljoni rubļu).

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.