Manhart Classic Cars programmas pirmdzimtais bija itāļu karstais auto Lancia Delta HF Integrale 16V , un tagad Vupertāles eksperti pievērsās savam iecienītākajam BMW zīmolam un vienam no tā labākajiem darbiem – kompaktajam un veiklajam E30 paaudzes BMW M3. tika ražots no 1986. līdz 1991. gadam. Noliktavā šis modelis tika aprīkots ar 4 cilindru atmosfērisko S14 dzinēju ar darba tilpumu 2,3-2,5 litri, atkarībā no modifikācijas, auto ceļa versijās tas ražoja līdz 238 ZS.

Manhārts nolēma “precēt” klasisko “emku” ar daudz jaudīgāku dzinēju – tas tika aizgūts no Alpina B7 S Turbo sporta sedana, kas izgatavots uz E12 paaudzes “piecu” BMW bāzes. Pirmizrādes laikā tālajā 1981. gadā Alpina B7 S Turbo bija jaudīgākais un ātrākais ceļu sedans pasaulē: aprīkots ar KKK K27 turbokompresoru, rindas 3,5 litru 6 cilindru dzinējs šeit radīja 330 ZS. un 500 Nm.

 
 

Manhartas speciālistiem šķita, ka ar to ir par maz, un pēc jaunināšanas, kuras detaļas netika izpaustas, Alpina dzinēja jauda pieauga līdz 405 ZS. un 650 Nm. Salonā uz centrālā tuneļa parādījās paaugstinājuma spiediena regulators, kas ļauj ierobežot jaudu, tas viss tiek pārsūtīts uz aizmugurējiem riteņiem caur 5 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un Drexler diferenciāli ar 25 procentu bloķēšanu. Diferenciāļa korpuss ir aprīkots ar savu dzesēšanas radiatoru.

Alpina dzinējs saņēma arī jaunu Manhart izplūdes sistēmu. Balstiekārtai ir H&R balstiekārtas statņi. Priekšējā ass ir aprīkota ar 330 mm perforētām disku bremzēm ar Brembo 4 virzuļu fiksētajiem suportiem. Aizmugurējās bremzes ir aprīkotas ar peldošiem suportiem, taču arī diski šeit ir perforēti. Ažūra melni Manhart Concave One riteņi ar sarkaniem diskiem ir pārklāti ar zema profila 215/35 R 19 riepām priekšā un 245/30 R 19 aizmugurē.

Vizuālais jauninājums ietver arī oglekļa šķiedras priekšējo spoileri un regulējamo aizmugurējo spārnu, kas radīts, iedvesmojoties no BMW M3 E30 Sport Evolution, matētu tumši zaļu krāsu, sarkanus bufera ieliktņus, kūpinātus aizmugurējos lukturus, nozīmītes un Manhart uzlīmes.

Salons pilnībā izmainīts ar sarkanu ādu, uzstādīta Momo ādas trīsspieķu stūre ar diametru 350 mm, koka pārnesumu sviras rokturis ar Manhart emblēmu un vecās skolas ekrāns kreisā centrālā gaisa kanāla vietā – tas parāda padeves spiedienu un eļļas temperatūru.

Manhart MH3 3.5 Turbo cena nav paziņota, taču vienalga tā ir sešciparu eiro. Tikmēr Manhārts nav vienīgais, kurš ir iesaistīts E30 paaudzes BMW M3 pabeigšanā: pagājušajā gadā mēs runājām par  420 zirgspēku restomodu, kas izgatavots uz šī klasiskā zviedru darbnīcas Johns Garage modeļa bāzes .