Britu zīmols Mini pieder Bavārijas uzņēmumam BMW. Drīzumā viņa gatavojas paplašināt savu klāstu jaunu priekšmetu dēļ: viņas lomu spēlēs krosovers Aceman, kas zīmola hierarhijā ieņems vietu starp trīsdurvju hečbeku un Countryman SUV. Koncepta statusā šis SUV tika prezentēts aptuveni pirms gada, 2022. gada jūlijā. Un tagad ražotājs turpina testēt nākotnes jaunumu.

 
Attēlā: Mini Aceman prototips
 

Mini Aceman šova auto bija paredzēts, lai parādītu zīmola dizaina virzienu. Tad kļuva zināms, ka uzņēmums plāno to ieviest komerciālā versijā. Atgādināt, ka koncepcijas kopējais garums ir 4050 mm, platums – 1990 mm un augstums – 1590 mm; attālums starp asīm pirmizrādes laikā netika atklāts.

 

Izstāžu auto bija aprīkots arī ar virsbūves komplektu, kas izgatavots no nekrāsotas plastmasas pa virsbūves perimetru, “kvadrātveida” arkas pagarinājumiem, 20 collu riteņiem, bezrāmju durvīm ar iedziļinātiem rokturiem. Šāds Mini Aceman saņēma spraudni tradicionālā radiatora režģa vietā ar gaismas apmali, nelielu gaisa ieplūdi un pilnībā matricas optiku.

Salons ir apgriezts ar audumu (un pat priekšējais panelis), uz tā tiek projicēts attēls, ieskaitot instrumentu rādījumus un navigatoru. Centrā ir “firmas” apaļas formas multivides sistēmas skārienekrāns, vienlaikus izmantojot jauno Mini OS, kas izveidota uz Android bāzes. Specifikācijas Aceman ražotājs tur noslēpumā.

Tagad Mini turpina izstrādāt jaunā krosovera sērijveida versiju: ​​Aceman prototips turpina vasaras ceļu testu sēriju. Daļu no jauno priekšmetu “spiegu” fotogrāfijām ar mums dalījās kolēģi no Motor.es spāņu izdevuma . Testa auto ir paslēpts aiz maskēšanas plēves ar jautru, krāsainu apdruku. Šī maskēšanās slēpj lielāko daļu ārpuses, lai gan dažas detaļas joprojām ir redzamas.

Fotoattēlā: Mini Aceman prototipa interjers

Spriežot pēc attēliem, auto saglabājis koncepta siluetu, tam ir arī tādas pašas formas galvas optika, bet priekšējā bufera lejasdaļā integrētā gaisa ieplūde saņēma šaurāku, bet horizontāli iegarenu formu, un tai ir džemperis centrā. Iespējams, modelis saglabāja virsbūves komplektu pa virsbūves perimetru un aizmugurējiem lukturiem. Elektromobilim bagāžas nodalījuma durvju augšpusē ir spoileris, un uz jumta redzamas ierastās jumta reliņi.

Fotospiegiem izdevies iemūžināt jaunuma interjeru, taču tas arī tika paslēpts ar maskēšanās palīdzību. Ir redzams panorāmas jumts, un priekšējā paneļa centrā ir izgriezums informācijas un izklaides sistēmas vadības ierīcēm un citām funkcijām. Paredzēts, ka Mini Aceman ir redzams displejs.

Saskaņā ar provizoriskiem datiem sērijveida krosovers “pildījumu” dalīs ar Mini Cooper Electric. Tātad bāzes Aceman E tiks aprīkots ar vienu 178 zirgspēku elektromotoru, kas uzstādīts uz priekšējās ass, kā arī 40 kWh vilces akumulatoru; jaudas rezerve ar vienu uzlādi šai versijai būs 300 km (rēķinot pēc WLTP cikla). Aceman SE variantam, visticamāk, būs 218 zirgspēku dzinējs un 54 kWh akumulators; tiek pieņemts, ka tā darbības rādiuss būs vienāds ar 400 km.

Elektriskais SUV debitēs Minhenes autoizstādē šoruden, un Mini Aceman pārdošanā, visticamāk, nonāks tuvāk 2024. gada vidum.