Jaunajam parkcar ir virtuālais asistents, un modelim ir arī neparasts dizains.
Nissan Šanhajas automobiļu izstādē ir parādījis jaunu konceptuālu krosoveru Arizon. Tas, protams, ir elektromobilis; tā pamatā ir CMF-EV platforma, uz kuras balstās arī “zaļās” sērijveida parketes Nissan Ariya un Renault Megan E-Tech Electric. Un tā ir visa tehniskā informācija.
Nissan Arizon dizains ir izstrādāts Ķīnā, ņemot vērā vietējo klientu gaumi. Starp citu, izskats ir diezgan brutāls: krosoverim ir masīvi buferi, izliektas riteņu arkas un lieli riteņu diski. Optika veidota daudzu diodu “glāstu” formā, parkets saņēmis arī “fangām līdzīgus” gaitas lukturus un stikla jumtu ar automātisku aptumšošanu. Konceptam nav centrālā balsta, un aizmugurējās durvis atveras pret ceļu. Tradicionālo ārējo spoguļu vietā ir kameras.
Iekšpusē ir viens skārienjūtīgais displejs un “stūre” ar skārienjūtīgo paneli, skārienjūtīgās pogas rotā arī priekšējo paneli un centrālo tuneli. Turklāt krosovers ir saņēmis “gudro” apgaismojuma sistēmu: tā atpazīst pasažierus un pielāgo gaismu atbilstoši viņu vēlmēm, tostarp palīdz uzmundrināt vai, gluži pretēji, atpūsties.
Savukārt Nissan Arizon ir arī virtuālais asistents Eporo, kas, kā apgalvots, spēj “cilvēciski” sazināties ar vadītāju un pasažieriem, sniedzot precīzas atbildes, ņemot vērā ārējos datus (par laikapstākļiem, laiku u. c.).
Zīmols vēl nav paziņojis par sērijveida modeļa Arizon perspektīvām. Visticamāk, tā sasniegumi tiks izmantoti citu “zaļo” Nissan automobiļu radīšanā.