Kompānija Hyundai atklājusi piektās paaudzes Santa Fe vidēja izmēra krosovera dizainu, kas pozicionēts kā ietilpīgs ģimenes SUV ceļojumiem un atpūtai brīvā dabā. Pilna jaunā Santa Fe pirmizrāde ar tehniskām detaļām notiks augustā.
Hyundai Motor Group 21. gadsimtā slaveni eksperimentē ar savu meitas zīmolu automašīnu dizainu, un, jo jaunāks modelis, jo radikālākas izmaiņas. “Piektā” Santa Fe tam ir spilgts apliecinājums: iepriekšējās četras paaudzes neizskatījās līdzīgas, bet gan nosacīti vienoja noapaļotas formas, bet piektās paaudzes krosovers būs uzsvērti kvadrātveida ligzdas un tajā pašā laikā elegants.
Jaunā Santa Fe proporcijās, durvju ailēs un virsbūves balstu dizainā var redzēt citātus no kanoniskā Land Rover Discovery 3 (L319), taču Dienvidkorejas jaunumam ir arī daudz autorisku iezīmju: burts H, kas sākas Hyundai zīmola nosaukums, izvēlēts kā mugurkaula motīvs, šo burtu var redzēt salona apgaismojuma, priekšējā bufera un ventilācijas deflektoru dizainā.
Salonā arī grūti atbrīvoties no asociācijām ar Discovery: stūre ar masīvu rumbu un taisnā leņķī izvietotiem spieķiem, kā lineāls novilkts priekšējais panelis, atsevišķa liela mikroklimata iekārta, taisns un augsts centrālais tunelis. . Tunelis, starp citu, ir divstāvīgs, ar glabāšanas nišu apakšā un plašu bezvadu uzlādes plauktu diviem viedtālruņiem augšpusē. Laika zīme ir pilnībā virtuāls divu ekrānu displejs (2 x 12,3 collas), kura multivides daļa ir nedaudz pagriezta pret vadītāju. Apdarei izmantoti dārga izskata materiāli, tostarp kokam līdzīgas faktūras un nappa āda. Griesti, otrās un trešās rindas atzveltnes, durvju kartes, grīdas paklājiņi un sliekšņi ir apvilkti ar videi draudzīgiem materiāliem, kuru pamatā ir pārstrādāta plastmasa.
Hyundai uzsver jaunā Santa Fe uzlaboto praktiskumu un ietilpīgāku trīs rindu interjeru nekā tā priekšgājējiem: ir palielināta riteņu bāze un samazināta priekšējā pārkare cēlākām proporcijām. Salons un bagāžnieks būs viens no ietilpīgākajiem savā klasē. Gandrīz plakanās bagāžas nodalījuma durvis ir izstieptas visā virsbūves platumā un nodrošina lielāko iespējamo iekraušanas atveri. Atvērtā stāvoklī bagāžas nodalījuma durvis ieņem horizontālu stāvokli un rada terases efektu brīvā dabā, zem tām var novietot piknika galdu. Otrās un trešās rindas sēdekļi salocītā stāvoklī veido līdzenu grīdu, uz kuras ērti iekārtot divas guļvietas. Jumts, spriežot pēc bildēm, ir pielāgots telts celšanai – tādējādi nakšņošanas braucienā var doties uzreiz četri cilvēki.
Par tehniku pagaidām informācijas nav, tā tiks publiskota augustā “piektās” Santafē pilnvērtīgās pirmizrādes ietvaros. Neskatoties uz to, bildēs redzams, ka jaunais krosovers nekautrējas no izplūdes caurulēm – tās ir diezgan masīvas. Vara krāsas auto pakaļgalā redzama 2,5T datu plāksnīte, kas nepārprotami norāda no ceturtās paaudzes krosovera aizgūto benzīna “turbo-četrinieku” ar jaudu aptuveni 280 ZS, taču galvenā likme, visticamāk, tiks likta uz hibrīda modifikācijas.
Galvenais Hyundai Santa Fe tirgus ir Amerikas Savienotās Valstis: šī gada pirmajos sešos mēnešos Korejas krosovers šeit pārdots 61 142 eksemplāros, kas ir par 6% vairāk nekā tajā pašā laika posmā 2022. gadā. Amerikas tirgus vidēja izmēra SUV segmentā šobrīd līderi ir Jeep Grand Cherokee (1. pusgadā pārdoti 124 956 vienības, -7%), Toyota Highlander (113 264 vienības, -3,5%) un Ford Explorer ( 104 423 vienības). , +1,5%).