Uzņēmums izlaboja savu kļūdu, bet viens klients uzvarēja
Porsche AG pārstāvniecība Ķīnā publicēja jaunākās Panamera modeļa reklāmu tiešsaistē, un visvairāk pārsteidza nevis modeļa izskats un funkcijas, bet gan izdevīgā cena. Daudzi cilvēki domāja, ka viņiem beidzot paveicies, jo dīleris piedāvāja pilnīgi jaunu automašīnu par 124 000 juaņu (18 000 ASV dolāru), kas ir aptuveni 1/8 no Panameta faktiskās cenas – 998 000 juaņu (148 000 ASV dolāru).
Porsche tīmekļa vietnē Ķīnā uz sporta automobili nekavējoties pieteicās liels skaits pircēju, un visi viņi arī samaksāja norādīto rezervācijas maksu 911 juaņu (135 ASV dolāru) apmērā. Tomēr uzņēmums to ātri pamanīja un publicēja ziņojumu, ka Yinchuan dīleris bija augšupielādējis informāciju, kurā bija “nopietna kļūda norādītajā mazumtirdzniecības cenā”. Par to tika ziņots arī zīmola Weibo sociālo mediju lapā.
Apzinājies kļūdu, dīleris nekavējoties izdzēsa nepareizo informāciju. Arī Vācijas ražotāja galvenā mītne Štutgartē apstiprināja, ka ir pieļauta rupja kļūda. Porsche paskaidroja, ka viņi sazinājās ar katru pieteikuma iesniedzēju atsevišķi, lai izskaidrotu situāciju un atvainotos, un depozīts tika atmaksāts 48 stundu laikā.
Tomēr vienam no potenciālajiem pircējiem paveicās, norādīja uzņēmums. Pirmā persona, kas tīmekļa vietnē izdarīja pasūtījumu automašīnas iegādei, saņēma Panamera, kas bija dīlera noliktavā. Saskaņā ar Porsche teikto, viņš “vienojās par ļoti izdevīgiem nosacījumiem”. bet nav norādīts, kuras no tām.
Ķīna ir Porsche lielākais tirgus, un tikai pagājušā gada pirmajos sešos mēnešos uzņēmums pārdeva 46 644 automobiļus 6,2 miljardu ASV dolāru vērtībā. Tas ir aptuveni 30 % no zīmola globālā pārdošanas apjoma.