Šogad Ķīnā pirmizrādi piedzīvoja pirmais BYD jaunā zīmola FangChengBao modelis – vidēja izmēra rāmja hibrīda SUV Leopard 5. Pēc tam FangChengBao gatavojas laist tirgū lielāku SUV Leopard 8 un kompaktāku Leopard 3.
Mēs jau runājām par FangChengBao zīmolu šonedēļ, kad tika atklāts Leopard 5 izskats . Īsi atcerēsimies, ka FangChengBao (方程豹) ķīniešu valodā nozīmē “leoparda formula” vai “leoparda vienādojums”, BYD hierarhijā jaunais zīmols tiks novietots starp Yangwang luksusa zīmolu un Denza premium zīmolu , FangChengBao ražos brutālus pikapus un Apvidus auto ar pievienojamu hibrīdu un pilnībā elektrisku spēka agregātu.Iepriekšējais
3 / 3
1 / 3
2 / 3
3 / 3
1 / 3
2 / 3
3 / 3
Leopard 5 debitēja kā hibrīds, kura pamatā ir DMO (apzīmē Dual Mode Off-Road) rāmja platformu. Kopējais garums – 4890 mm, platums – 1970 mm, augstums – 1920 mm, riteņu bāze – 2800 mm. Balstiekārta – pilnībā neatkarīga, atspere, priekšējā – dubultās sviras, aizmugurē – daudzsviras. SUV apakšdaļa ir pilnīgi plakana, klīrenss ir 220 mm (kamēr ir deklarēta tā regulēšanas iespēja), pieejas leņķis ir 35 grādi, izlidošanas leņķis ir 32 grādi, rampas leņķis ir 20 grādi.
2 / 2
1 / 2
2 / 2
1 / 2
2 / 2
Leopard 5 hibrīda spēkstacija sastāv no gareniski uzstādīta benzīna turbodzinēja (1,5 l, 194 ZS vai 2,0 l, 245 ZS) un diviem elektromotoriem (viens uz asi), priekšējā elektromotora maksimālā jauda ir 200 kW (272). ZS), aizmugurē – 285 kW (387,5 ZS). Leopard 5 spēkstacijas ar 1,5 litru iekšdedzes dzinēju maksimālā kombinētā jauda ir aptuveni 700 ZS, paātrinājums līdz 100 km/h aizņem tikai 4 s. Velkamās piekabes pieļaujamā masa ir 2,5 tonnas.Rāmī uzstādītā akumulatora ietilpība netiek izpausta, zināms vien, ka kreisēšanas diapazons ar pilnu bāku un pilnībā uzlādētu akumulatoru būs aptuveni 1200 km. Aprīkojumā pieteikti arī trīs slēdzami diferenciāļi, taču pēc izkārtojuma redzams, ka automobilim nav starpasu diferenciāļa un runa ir tikai par “centra” bloķēšanas simulāciju, izmantojot elektroniku.
Interjers FangChengBao Leopard 5 Ķīnas žurnālistiem nācās fotografēt pa aizvērtas mašīnas logu, detaļas īsti nav redzamas, bet kopumā skaidrs, ka ir kvadrātveida-ligzdas dizains un dārga apdare. Milzīgo 50 collu projekcijas ekrānu papildinās elektroniskais instrumentu panelis.
Leopard 5 pārdošanā vajadzētu nonākt šogad par cenu 400 000 juaņu (5,3 miljoni rubļu tulkojumā pēc pašreizējā valūtas kursa), un nākamie modeļi Leopard 8 un Leopard 3, šķiet, nonāks tirgū jau 2024. gadā. Leopard 8 vakar tika demonstrēts kā koncepts ar nosaukumu Super 8. Žurnāls CarNewsChina norāda, ka Super 8 ir nākotnes modeļa eksporta nosaukums, kas nozīmē, ka jaunais zīmols ir paredzēts globālam. Leopard 8 ir vēl stūraināks korpuss nekā Leopard 5, bet tikai prezentācijas slaidā redzamais Leopard 3, gluži pretēji, būs noapaļotāks.