“Rīgas satiksmei” trūkst 83 autobusu vadītāju, liecina uzņēmuma apkopotā informācija. Uzņēmuma vadītāja Džineta Innusa gan atklāja, ka, atjaunojot tramvaju satiksmi pār Brasas tiltu, atbrīvosies vairāki autobusu vadītāji, kas tagad nodrošina autobusu satiksmi slēgtajā tramvaja maršrutā.
Lai noturētu šoferus, no 1.maija tiem, kā arī darbiniekiem, kas nodrošina transportlīdzekļu uzturēšanu tehniskā kārtībā, palielinātas algas tomēr tās ļoti būtiski atpaliek no darba samaksas citās valstīs.
Līdz ar to autobusu vadītāji izvēlas doties darbā uz ārzemēm. Esot šoferi, kuri izvēloties doties strādāt pat uz Vāciju, ar kuras algām “Rīgas satiksme” nevarot konkurēt.
Pašlaik pilnas slodzes autobusa vadītājs, kurs strādā pilnu darba laiku saņem 1100 līdz 1200 eiro pēc nodokļu nomaksas.
Uzņēmums turpinās strādāt pie darba algas paaugstināšanas, iekšējās darba vides uzlabošanas un citiem pasākumiem, kas var motivēt darbiniekus strādāt “Rīgas satiksmē”.
“Rīgas satiksme” ir Rīgas pašvaldībai pilnībā piederošs uzņēmums, kas 2021.gadā strādāja ar 161,117 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,1% mazāks nekā 2020.gadā. Savukārt kompānijas peļņa pieauga 3,1 reizi un bija 3,049 miljoni eiro, liecina kompānijas publiskotā informācija.