Čehijas zīmols, kas ir daļa no Volkswagen koncerna, sāka ražot Skoda Octavia 1996. gadā. Pēdējo gadu laikā automašīnai ir izdevies nomainīt paaudzi trīs reizes, pašreizējais ceturtās paaudzes modelis tika prezentēts 2019. Tagad Octavia ir pieejama divos virsbūves veidos – liftbeks un universāls, pēdējam pie nosaukuma ir pievienots Combi prefikss. Paredzams, ka vēlāk Octavia būs pilnībā elektriskās versijas.

 
Fotoattēlā: pašreizējais universāls Skoda Octavia Combi
 

Iepriekš tika pieļauts, ka “zaļajai” Skoda Octavia būs jāgaida līdz pašreizējās desmitgades beigām, taču tagad tiek ziņots, ka “vilcieni” parādīsies agrāk, jau 2026. gadā. Viens no Skoda gaidāmajiem jaunumiem varētu būt pilnībā elektriskais ģimenes auto Octavia Combi, kas, acīmredzot, var vai nu “pierakstīties” SUV segmentā, vai arī izrādīties “pacelts” universāls.

 

Oficiālas informācijas par to, kā izskatīsies potenciālais jaunums, pagaidām nav. Spānijas izdevuma Motor.es dizaineris interneta lietotāju tiesai piedāvāja savu pilnībā elektriskās ģimenes automašīnas Skoda Octavia Combi ārpuses versiju . Tiek pieļauts, ka šādas automašīnas garums būs aptuveni 4,6 metri, un salona telpa atbildīs D klases automašīnām.

Attēlā: Skoda Octavia Combi elektriskā ģimenes automašīna

Spriežot pēc renderēšanas, Vision 7S koncepcija var spēcīgi ietekmēt nākotnes piecdurvju izskatu. Attēlotā auto galvas optika vizuāli saplūst ar spīdīgi melnu spraudni, kas atrodas tradicionālā režģa vietā. Augšdaļā ir navigācijas lukturu “cilijas”, zemāk – jaunas formas un ar citu “pildījumu” galvenie lukturu bloki. Lakoniska trapecveida gaisa ieplūde ir iebūvēta priekšējā bufera apakšējā daļā.

Attēlā redzams, ka topošajam elektromobilim ir ļoti īsa aizmugures pārkare, citi lukturi, slīpajām piektajām durvīm augšpusē ir spoileris, no nekrāsotas plastmasas, uz jumta ir melnas sliedes, korpusi tradicionālo aizmugures- skata spoguļi uz atsevišķām kājām ir dekorēti vienā krāsā. Parastie durvju rokturi ir nokrāsoti virsbūves krāsā. Piecu durvju profilu mākslinieks dekorēja ar oriģināliem liela diametra diskiem.

Fotoattēlā: pašreizējā universāla Skoda Octavia Combi interjers

Pēc provizoriskiem datiem, modernizētā MEB + platforma veidos Skoda Octavia Combi EV pamatu, un jaunumam, iespējams, būs iespējas gan ar vienu elektromotoru, kas atrodas uz priekšējās ass, gan pilnpiedziņas versijas ar divu dzinēju jaudu. augi. Sistēmā būs litija jonu vai litija-dzelzs-fosfāta vilces akumulators, un maksimālais darbības rādiuss ar vienu uzlādi, visticamāk, pārsniegs 500 km.

Paredzams, ka jaunajam Skoda Octavia Combi “vilcienam” par pircējiem būs jāsacenšas ar Kia EV6 : šī Korejas zīmola modeļa pasaules pirmizrāde notika 2021. gada marta beigās. Atgādinām, ka šim kroshečbekam, kura pamatā ir modulāra E-GMP platforma, ir sporta versija, kuras nosaukumam ir pievienots GT.