Pašreizējā Suzuki zīmola modeļu klāstā šodien nav neviena masveida elektriskā transportlīdzekļa. Neskatoties uz to, uzņēmums neignorē mūsdienu tendences: patiesībā “zaļināšanas” process jau ir sācies: piemēram, šī gada janvārī japāņu ražotājs prezentēja Suzuki eVX konceptu , notika topošā krosovera prototipa debija . vieta kā daļa no Auto Expo Indijā. Tad kļuva zināms, ka sērijas versija būs globāla.

 
Suzuki eVX koncepcija
 

eVX konceptuālo krosoveru Suzuki izstrādāja kopā ar citu japāņu ražotāju Toyota. Visticamāk, ka vēlāk Toyota iegūs jaunu produktu, kas izrādīsies Suzuki modeļa dvīnis. Ir vērts atzīmēt, ka sērijveida krosovers var iegūt citu nosaukumu, taču uzņēmums vēl nav deklasificējis, kas tas būs.

 

Jaunuma izstrādes projekts šobrīd rit pilnā sparā: pagājušajā mēnesī, veicot testus uz Dienvideiropas koplietošanas ceļiem, tika manīts jaunuma slēptais prototips . Neskatoties uz blīvo plēvi, dažas detaļas joprojām ir redzamas. Spriežot pēc attēliem, Suzuki krosovera sērijveida versijai būs priekšējie un aizmugurējie lukturi, kas atšķiras no šova auto optikas .

Jaunā Suzuki krosovera renderējums, kura pamatā būs eVX koncepcija

Ražotājs vēl nav uzsācis tīzera kampaņu un nedeva nekādus mājienus par to, kā izskatīsies sērijveida krosovers, kura pamatā būs eVX koncepcija. Spānijas izdevuma Motor.es dizaineris piedāvā savu versiju par nākotnes jaunuma Suzuki potenciālo izskatu : renderējums tika balstīts uz nesenajām prototipa spiegu fotogrāfijām.

Fotoattēlā: topošā Suzuki krosovera prototips

Kompaktā apvidus auto garums būs 4,3 metri. Iespējams, ka tas var kļūt par pilnībā elektrisku Suzuki S-Cross pēcteci (Krievijas tirgū šis modelis tika pārdots ar nosaukumu SX4). Spriežot pēc renderēšanas, modelis saņems izteiksmīgus zīmogus uz pārsega, kā arī lielu galvas optiku: no augšas iet cauri LED gaitas lukturi, bet apakšā ir galvenie lukturu bloki. Starp tiem ir hromēta sloksne un spraudnis, kas saplūst ar buferi. Centrā redzams liels un arī hromēts zīmola logotips burta “S” formā.

Attēlā redzamajai automašīnai ap korpusa perimetru ir masīvs virsbūves komplekts, kas izgatavots no nekrāsotas plastmasas. Priekšējā bufera apakšā redzama liela gaisa ieplūde, kuras sānos izvietoti apaļie miglas lukturi. Profilā var redzēt “kvadrātveida” riteņu arkas, uzlādes pieslēgvietu priekšējā spārnā, tradicionālos durvju rokturus pie priekšējām durvīm un paslēptus balstos aizmugurē. Uz panorāmas jumta ir redzamas sudraba jumta sliedes. Paredzams, ka salonā būs digitālais instrumentu panelis un liels centrālais skārienekrāns informācijas un izklaides sistēmai.

Zināms, ka Suzuki pirmais elektriskais krosovers saņems 60 kWh vilces akumulatoru, kas tiks novietots starp asīm. Maksimālā jaudas rezerve pēc pases būs 450 km (rēķinot pēc WLTP cikla). Pēc provizoriskiem datiem, SUV būs versijas ar vienu elektromotoru un ar divu dzinēju spēkstaciju, sīkāka informācija par tehniku ​​kļūs zināma vēlāk. Paredzams, ka jauno priekšmetu prezentācija Indijā notiks nākamgad, bet Eiropā tā debitēs 2025. gadā.