Toyota šī mēneša sākumā publicēja pirmos pilnvērtīgos sava jaunā SUV tīzerus, un tad japāņu ražotājs neatklāja prezentācijai gatavojamā jaunā produkta nosaukumu, lai gan bija skaidrs, ka šī ir nākamās paaudzes Toyota. Land Cruiser Prado. Ir vērts atzīmēt, ka daudzās Eiropas valstīs šim modelim nav Prado ieguvuma; bez tā modelis tiks pārdots štatos. Starp citu, agrāk ASV ar nosaukumu Land Cruiser viņi pārdeva SUV ar indeksu 200 (un pašreizējā “trīs simtā” nesasniedza šo tirgu).

Spriežot pēc iepriekšējiem ziņojumiem , jaunā Toyota Land Cruiser Prado profils daudzējādā ziņā ir līdzīgs jūnijā debitējošā trešās paaudzes Lexus GX SUV siluetam . Paredzams, ka jaunais Toyota saglabās virsbūves karkasa konstrukciju, un tās pamatā būs GA-F platforma (uz tās bāzes ir arī saistītais Lexus).

 

Tiek pieņemts, ka paaudzes maiņas laikā jaunais Prado izaugs: piemēram, trešās paaudzes Lexus GX garums ir 4950 mm, bet attālums starp asīm ir 2850 mm. Salīdzinājumam pašreizējā LC Prado kopējais garums ir 4840/4857 mm (Krievijas Federācijas specifikācijā), un riteņu bāze ir 2790 mm.

Jauns tīzeris nākamās paaudzes Toyota Land Cruiser Prado
 

Šodien Japānas kompānija publicējusi paziņojumu par nākamās paaudzes Toyota Land Cruiser Prado prezentāciju: jaunums debitēs 2. augustā. Uzņēmums arī izplatīja jaunus topošā Prado tīzerus. Uz tiem daļēji redzama apvidus auto ārpuse – runa ir par aizmugurējo lukturi, kā arī priekšējo daļu, kas pagaidām redzama tikai profilā.

Nākamās paaudzes Toyota Land Cruiser Prado teaser

Attēlā jaunums iemūžināts blakus Toyota Land Cruiser FJ62: tādējādi uzņēmums nolēma paziņot, ka modeļa izstrādātājus iedvesmojis klasiskā SUV (tas ražots 80. gadu beigās) retro dizains. Rezultātā jaunais LC Prado saņems “kvadrātveida” siluetu, taisnstūrveida režģi ar zīmola nosaukumu, tādas pašas formas priekšējo lukturu blokus un priekšējā bufera apakšējā daļā integrētu lielu gaisa ieplūdi. Pakaļgalā redzama liela vertikāla laterna, kas sastāv no vairākiem daudzstūra elementiem.

Saskaņā ar provizoriskiem datiem štatos jaunais Toyota SUV var koplietot aprīkojumu ar pašreizējo Lexus GX . Atgādinām, ka modelis saņēma 3,4 litru benzīna bi-turbo sešinieku, kura atdeve ir 354 ZS, un maksimālais griezes moments ir 650 Nm. Šis motors ir savienots pārī ar desmit ātrumu automātu. Vēl viena paziņota “pildījuma” versija ir hibrīda instalācija, kurā ietilpst 2,4 litru benzīna turbo četrinieks, elektromotors un 8AKP. Iespējams, ka dažos tirgos modeļa klāstā būs arī dīzeļdzinējs.