Brabus ir kļuvis slavens ar Mercedes tūningu, un citiem zīmoliem kā daļa no Brabus grupas ir Startech studija “jumta” (nodarbojas ar Aston Martin, Bentley, Jaguar, Land Rover, Maserati un Tesla tūningu). Pagājušajā gadā koncepcija mainījās, un tagad ar Brabus zīmolu tiek pārdoti ne tikai Mercedes: uzņēmums no Bottrop jau piedāvā uzlabojumu programmas Rolls-Royce Ghost , diviem Porsche modeļiem (911 Turbo un Taycan) un pat KTM motociklam un citiem. dienā pirmais “nepamata” zīmola modelis no Rocket līnijas – tas ietver jaudīgākos un dārgākos Brabus modeļus.

Jaunums ar nosaukumu Brabus 900 Rocket R ir balstīts uz pašreizējās paaudzes 992 kupeju Porsche 911 Turbo S. Dizaineri ir vispusīgi piestrādājuši pie stila un radījuši tēlu, kas asociējas tieši ar Brabus modeļiem: sporta auto saņēma diezgan elegants plata korpusa oglekļa šķiedras virsbūves komplekts ar rūpīgi pārdomātu aerodinamiku, tajā ietilpst jauns priekšējais buferis ar izstrādātu sadalītāju, jauns aizmugurējais buferis ar efektīvāku difuzoru, riteņu arkas pagarinājumi ar greznām apmalēm, sānu sliekšņu pagarinājumi, jauns fiksēts aizmugurējais spoileris, oglekļa jumts un oglekļa šķiedras atpakaļskata spoguļi. Brabus Monoblock P Platinum Edition kaltie riteņi ar oglekļa šķiedras ieliktņiem ir aprīkoti ar Continental SportContact 7 riepām 255/45 ZR 21 priekšā un 335/45 ZR 22 aizmugurē.

Akciju kupejā bokseris “biturbo-six” ar darba tilpumu 3745 cm  saražo ne vairāk kā 650 ZS. un 800 Nm, un Brabus speciālisti ar efektīvāku turbokompresoru palīdzību palielināja jaudu līdz 900 ZS. un 1000 Nm. Paātrinājuma laiks līdz 100 km/h tika samazināts no 2,7 līdz 2,5 s, maksimālais ātrums palielinājās no 330 līdz 340 km/h. Pārskatītajam dzinējam ir jauna karstumizturīga Inconel sakausējuma izplūdes sistēma ar apvada vārstu, kas ļauj regulēt izplūdes gāzu apjomu. Ātrumkārba ir standarta – 8 pakāpju “automātiskais” PDK ar diviem sajūgiem, piedziņa visiem Porsche 911 Turbos ir tikai pilna. Turklāt Brabus 900 Rocket R saņēma modernizētu balstiekārtu ar jaunām regulējamām atsperēm un amortizatoriem.

Arī interjers ir vispusīgi pārveidots: sēdekļi un salona apakšējā daļa ir apvilkti ar maigu perforētu stepētu ādu, bet jumts ir Alcantara, priekšējais panelis un centrālais tunelis ir dekorēti ar jauniem oglekļa šķiedras ieliktņiem, pedāļi saņēma anodētu alumīniju. odere, uzstādītas durvju sliekšņi ar izgaismotu Brabus logo, bagāžniekā ieklāts Brabus ādas paklājiņš.

Brabus ražos tikai 25 900 Rocket R kupejas paraugus, sākot no 461 500 eiro bez nodokļiem, kas ir aptuveni divas reizes lielāka nekā sākotnējās Porsche 911 Turbo S kupejas cena.