Koncepta veidā Ķīnas visurgājējs Tank 400 (zīmols Tank pieder koncernam Great Wall) debitēja tālajā 2021. gadā, sērijveida auto tika demonstrēts pagājušā gada pavasarī Šanhajas auto izstādē. Un tagad zīmols ir pārgājis uz nākamo modeļa popularizēšanas posmu: SUV atkal tika demonstrēts “debesu” specializētajiem medijiem, tikai ar paziņotajām īpašībām; turklāt ir publicēti jauni korporatīvie attēli.

Ārēji Tank 400 gandrīz pilnībā atkārtoja savu priekšteci. Eksterjera dizaina iezīmes – apzināti raupji vaibsti, priekšējie lukturi ar dienas gaitas lukturu un vertikālo lukturu “uzacīm” (protams, diožu optika), iespaidīgi bamperi un veramas aizmugurējās durvis ar rezerves riteni.

 
 

Jaunuma garums ir 4985 mm (ieskaitot rezerves riteni), platums 1960 mm, augstums 1900 mm, riteņu bāze 2850 mm. Salīdzinājumam Krievijas Federācijā uzrādītā apvidus auto Tank 500 izmēri : 4886/1934/1905 mm (krievu versijai nav ārējā rezerves riteņa), attālums starp asīm ir vienāds 2850 mm. Tāpat kā pārējām tvertnēm, arī “četri simtajai” ir rāmja konstrukcija ar nepārtrauktu aizmugurējo asi.

Iekšā – virtuāls sakopts (pirmsražošanas apvidus auto bija sakoptā “akas”), multimediju sistēma ar lielu skārienekrānu un masīvu centrālo tuneli. Sānu ventilācijas atveres tika izgatavotas apaļas. Interesanti, ka, neskatoties uz izmēriem, Tank 400 ir tikai piecvietīgs. Bagāžnieka tilpums – 566 litri, salocot otro rindu, šis rādītājs palielināsies līdz 1803 litriem.

Tank 400 aprīkojuma sarakstā ir arī izvelkami kāju balsti, panorāmas lūka, aktīvā trokšņu samazināšanas sistēma, apsildāmi un ventilējami sēdekļi, trīs zonu klimata kontrole, projekcijas displejs, visapkārt kameras un adaptīvā kruīza kontrole.

Oficiāli šobrīd tiek prezentēts tikai pilnpiedziņas uzlādējams hibrīds ar Hi4-T instalāciju (līdzīga sistēma nesen parādījās ĶTR Tank 500). Šim Tank 400 ir 2,0 benzīna turbodzinējs, deviņu ātrumu automāts ar integrētu elektromotoru un 37,1 kWh akumulators. Kopējā atdeve ir 408 ZS. un 750 Nm. Ķīnieši raksta, ka no 0 līdz 100 km / h “četri simtā” it kā paātrinās 6,8 sekundēs, un tīri elektriskā režīmā tas var nobraukt aptuveni 105 km WLTC ciklā. Tikmēr Tanks iepriekš sertificējis “400.” vienkāršāko ar 252 zirgspēku 2.0 turbo dzinēju (iespējams, šī opcija tiks papildināta ar 48 voltu svaru).

Tank 400 pārdošana Ķīnā sāksies pirms šī gada beigām. Vietējie mediji uzskata, ka modelis būs lētāks par “500.” (hibrīdais Tank 500 Hi4-T tur maksā no 46 000 USD, tikpat tiek prasīts par “tradicionālo” SUV). Visticamāk, vēlāk “četri simtā” sasniegs Krieviju.