Startup Canoo 2017. gadā dibināja bijušie BMW un Opel augstākie vadītāji , un tas piedāvāja patiesi svaigu skatījumu uz elektrisko transportlīdzekļu dizainu, nepiesaistoties esošajām veidnēm: viena apjoma izkārtojums, “by-wire” stūre, liela stikla zona ar gala logiem, visplašākajām transformācijas iespējām un daudz ko citu.

Pirmajam Canoo modelim – Lifestyle Vehicle minivenam pasažieru, kravas un piedzīvojumu versijās – bija paredzēts nonākt ražošanā jau 2021. gadā, taču COVID-19 pandēmija pārtrauca grafiku, izprovocēja finansiālas problēmas un lēcienu startup vadībā. Dibinātāji pameta uzņēmumu, tagad to vada viens no galvenajiem investoriem, uzņēmējs Tonijs Akila.

Pieaugošie zaudējumi un ārkārtīgi nelabvēlīgais investīciju klimats saspringtās ģeopolitiskās situācijas dēļ ir novedis Canoo uz sabrukuma sliekšņa: mēneša sākumā ASV Vērtspapīru un biržu komisija (SEC) piesprieda uzņēmumam 1,5 miljonu dolāru sodu nepamatotu peļņas prognožu dēļ. , taču šīs prognozes izteica iepriekšējie starta vadītāji, un sarunu rezultātā konflikts tika atrisināts.

Ņemot to vērā, ir īpaši iepriecinoši, ka Kanū spēja piesaistīt Oklahomas štata valdības un vietējo čeroku indiāņu atbalstu divu rūpnīcu celtniecībai, kuru kopējās izmaksas bija 320 miljoni ASV dolāru. Pēc mūsdienu autoindustrijas standartiem tā ir visai pieticīga nauda, ​​taču Canoo pagaidām lielu ambīciju nav – sākumā gribas izgatavot 20 000 auto gadā. Automašīnu montāžas rūpnīca atradīsies Oklahomasitijas metropolē, akumulatori tiks ražoti netālu no Cherokee Nation – Pryor pilsētā abi uzņēmumi štatā radīs 1360 darbavietas. Ražošanai jāsākas šā gada beigās, notiek iekārtu uzstādīšana un darbinieku pieņemšana darbā. Canoo atteicās no plāniem lokalizēt savas mašīnas Eiropā jau 2021. gadā.

 

Viena apjoma transportlīdzekļu izstrāde faktiski jau ir pabeigta, tie ir izturējuši smagu testu ciklu, ir veiktas nepieciešamās izmaiņas dizainā, bet uzņēmums šajā ziņā ir ļoti skops ar detaļām, nav detalizētas tehniskās specifikācijas. Atgādiniet, ka papildus galvenajai viena tilpuma transportlīdzekļu saimei Canoo plāno izveidot pārveidotu pikapu ar kabīni un stūrainu MPDV furgonu .

Canoo Lifestyle Vehicle maksās no 39 950 USD, uz aizmugurējās ass novietotā elektromotora jauda ir 200–350 ZS, akumulatora jauda ir 80 kWh, un darbības rādiuss ar vienu uzlādi ir aptuveni 320 km. Pasažieru versija var uzņemt līdz 7 cilvēkiem ar standarta kopējo garumu 4481 mm, kravas versija tiks piedāvāta arī ar pagarinātu virsbūvi. Mēs ceram, ka detalizētāks apraksts parādīsies kopā ar ilgi gaidīto ražošanas sākumu Oklahomā.