Šie ražotāji var pazust ļoti drīz
Automašīnu markas nāk un iet. Dažu no tiem dēļ daudzi cilvēki cieš un jūtas tā, it kā būtu pazaudējuši kaut ko vērtīgu. Dažiem zīmoliem ir kultūras nozīme un tie atstāj tukšumu. Gandrīz neviens nevar domāt par citiem.
Jauni apstākļi automobiļu rūpniecībā nopietni apdraud visus ražotājus, arī tos, kas sevi pierādījuši gadiem ilgi. Saskaņā ar Gear Patrol teikto, daži zīmoli ir īpaši apdraudēti, un 5 no tiem var neizturēt un, visticamāk, drīz pazudīs.
Jaguārs
Grūti noticēt, bet britu premium zīmolam draud nopietnas briesmas. Pēdējās desmitgadēs viņš ir bijis joku objekts viņa automašīnu sliktās uzticamības dēļ, taču, neskatoties uz to, viņš ir viens no ne tikai britu autobūves, bet arī vietējās kultūras pīlāriem. Tieši Jaguar esam parādā dažas no pārsteidzošākajām un stilīgākajām automašīnām, kas jebkad ražotas.
2021. gadā Jaguar Land Rover paziņoja par Rethink stratēģijas uzsākšanu. Land Rover tas nozīmē elektrisko SUV pievienošanu klāstam, savukārt Jaguar tas nozīmē CNG modeļu beigas. Zīmola pirmie jaunie automobiļi ir gaidāmi 2025. gadā, taču lietas acīmredzami neklājas labi, un izpilddirektora Tjerija Bolora aiziešana liek domāt, ka britu zīmols, kura mērķis ir konkurēt ar Bentley, var nenodzīvot līdz desmitgades beigām. .
McLaren
McLaren ir guvis milzīgus panākumus daudzās autobūves un sacīkšu jomās. Tomēr uzņēmumam ir nopietnas naudas plūsmas problēmas. Briti pat bija spiesti pārdot savu galveno mītni, kā arī dažas no savām fantastiskajām automašīnu kolekcijām.
Pēc dažu ekspertu domām, McLaren problēma slēpjas modeļu klāstā – zīmolam, piemēram, nav tāda SUV kā Lamborghini Urus. Šis modelis jau tiek piedāvāts un dārgi SUV ir Ferrari, Rolls-Royce un Bentley klāstā. Un ir labi zināms, ka, ja jūs mūsdienās nepārdodat SUV, jūs nepārdodat neko.
Polestar
Šeit “galvenais automašīnu zīmols” drīzāk attiecas uz zīmolu, ar kuru Polestar ir bijis saistīts gadu gaitā: Volvo. Pēdējā laikā bijusī zviedru uzņēmuma nodaļa ir neatkarīgs autoražotājs, kas cenšas atrast savu vietu saulē.
Vismaz virspusēji Polestar nākotne šķiet droša, un aiz tās ir Ķīnas Geely. Tomēr bažas rada fakts, ka jaunais ražotājs nesen saņēma 1,6 miljardus dolāru no mātes uzņēmuma, kas nav īpaši laba zīme.
Chrysler
Daudziem, īpaši amerikāņiem, ir grūti iedomāties pasauli bez Chrysler, taču šī zīmola sabrukums šķiet diezgan reāls, un iemesls ir pašā automobiļu rūpniecībā. 2021. gadā FCA un PSA grupas apvienojās, izveidojot Stellantis. Šī megakaru grupa ir iedvesusi dzīvību dažiem grūtībās nonākušajiem zīmoliem, taču Chrysler nākotne nešķiet daudzsološa.
Lielā problēma ir nelielais modeļu klāsts, kas nozīmē mazāku pārdošanas apjomu un mazākus ieņēmumus. Veidojot Stellantis, koncerna vadība norādīja, ka katram no zīmoliem ir garantēts 10 gadu kalpošanas laiks. Tomēr kādā brīdī kāds no zīmoliem būs lieks un būs jānoņem. Un tieši Chrysler ir viens no neaizsargātākajiem.
Cadillac
Cadillac ir kļuvis par bālu ēnu no sevis. Tas nenozīmē, ka Cadillac neražo labas automašīnas, gluži pretēji. Tomēr tie laiki, kad Cadillac bija luksusa zīmols, ir pagājuši. Un pāreja uz elektriskajiem transportlīdzekļiem ir Cadillac pēdējā iespēja atgūt daļu no zaudētās godības.
Līdz šim divi Cadillac ražotie elektriskie transportlīdzekļi izskatās ļoti forši un praktiski. Ražotājs gan atzina, ka apsver iespēju Escalade atdalīt atsevišķā apakšzīmolā automašīnām, kas būvētas uz SUV bāzes. Un to varētu arī interpretēt tā, ka Cadillac grimst un uzņēmums nevēlas, lai tas vilktu Escalade sev līdzi.