Šiem pikapiem ir savas izskata iezīmes, modificēta šasija un vairāki tehniski uzlabojumi.
Amerikāņu zīmols Ford 2021. gada novembra beigās prezentēja trešās paaudzes Ranger. Ranger tika radīts kā daļa no partnerības līguma ar Volkswagen (tas ir jaunā VW Amarok “dvīņubrālis”). Ranger ātri sāka “augt” versijas: piemēram, 2022. gada februārī parādījās “uzlādēta” versija ar priedēkli Raptor, bet novembra beigās ražotājs parādīja top versiju Platinum. Tagad Eiropas tirgū ir pieejamas divas “bezceļu” īpašās versijas – Ford Ranger Tremor un Wildtrak X.
Kā norāda Ford Pro vadītājs Hanss Šeps, jaunās pikapa versijas ir mantojušas “bezceļu DNS” elementus no Ranger Raptor. Pēc viņa teiktā, Wildtrak X un Tremor sērijas ir “radītas pēc vienas receptes”, taču tām ir atšķirības gan vizuālajā, gan tehniskajā līmenī.
Ford Ranger Tremor pamatā ir XLT pakotne. “Ar aci to var atšķirt pēc melniem līstēm, paplašinātām riteņu arkām, melniem alumīnija skrejceļiem, līdzīgām papildu šķērssijām kravas nodalījumā, uzsvērtām vilkšanas uzgaļiem, kas integrēti priekšējā bampera apakšā, kā arī pelēkiem dekoratīviem elementiem. Ranger Wildtrak salonā sēdekļi ir pārklāti ar ūdensnecaurlaidīgu un viegli tīrāmu vinilu, un no šī materiāla ir izgatavoti arī grīdas paklājiņi.
Ford Ranger Wildtrak X ir Wildtrak versijas “bezceļu uzlabojums”. Vizuāli to var atšķirt pēc apjomīgākas režģa restes ar lielu šūnu rakstu, uzlikām uz riteņu arkām, aizmugurējā bampera melnā asfalta krāsā, tonētām Ford emblēmām un melniem 17 collu vieglmetāla riteņu diskiem, kas iesisti apvidus riepās ar kontrastējošiem baltiem uzrakstiem.
Abas īpašās versijas ir saņēmušas vairākus tehniskus uzlabojumus un modificētu šasiju. Abas ir par 30 mm platākas un to klīrenss ir par 26 mm lielāks nekā standarta Ranger. Transportlīdzekļi ir aprīkoti ar pastiprinātiem Bilstein amortizatoriem, uzlabotu stūres pastiprinātāju, kā arī jaunu pagrieziena palīgsistēmu (ļauj samazināt Ranger pagrieziena rādiusu līdz pat 25%). Turklāt Wildtrak X un Tremor ir aprīkots ar Trail Control, zema ātruma kruīza kontroles sistēmu (kas debitēja Ranger Raptor).
Abas īpašās versijas ir aprīkotas ar 2,0 litru biturbo dīzeļdzinēju EcoBlue, tā jauda ir 205 ZS un maksimālais griezes moments 500 Nm. Tas darbojas tikai ar desmit pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Piedziņa ir tikai uz visiem riteņiem.
Eiropas dīleri pieņem pasūtījumus jaunajām Ford Ranger versijām jau šomēnes, un “dzīvā” apvidus versiju tirdzniecība sāksies augustā. Uzņēmums norādīja, ka pagājušajā gadā pikaps šajā reģionā uzrādīja labus rezultātus – 44,9 % no Vecās pasaules tirgus daļas šajā segmentā.