Mercedes-Benz V-klases ražošana sākās tālajā 1996. gadā, pēdējo gadu laikā modelis divas reizes mainījis paaudzi. Pašreizējās trešās paaudzes pasažieru furgons un Vito furgons tirgū ienāca 2014. gadā, un tie pirmo reizi tika pārveidoti 2019. gadā. Tā paša gada vasarā debitēja sērijveida pilnībā elektriskās versijas – pasažieru furgons EQV un furgons e-Vito. Tagad Vācijas uzņēmums ir atjauninājis visu ģimeni.

 
Fotoattēlā: atjauninātā Mercedes-Benz furgonu saime: V-Class Marco Polo, EQV, V-Class, Vito un eVito
 

Pirmo atsvaidzinātās Mercedes V klases tīzeri uzņēmums publicēja šī gada maija vidū, un nedaudz vēlāk uz ceļa testos tika manīts arī daļēji maskēts jaunuma prototips . Tagad visa pārveidotā furgonu līnija ir pilnībā deklasificēta. Atjaunināšanas laikā modeļi ir nedaudz mainījuši savu izskatu, tagad tas vairāk atbilst šī brīža korporatīvajai identitātei.

 
Fotoattēlā: atjauninātās Mercedes-Benz V klases augstākā versija

Kopumā visu saimē iekļauto automašīnu virsbūve palika nemainīga. Korekcijas var uzskatīt par kosmētiskām: tās ir koncentrētas priekšpusē. ICE modeļi saņēma lielāku režģi, kas nolaižas līdz priekšējā bufera apakšai, kur gandrīz saplūst ar šobrīd šaurāko centrālo gaisa ieplūdes atveri. Arī sānu elementi ir veidoti atšķirīgi, savukārt ražotājs nepieskārās galvas optikai (dažām versijām būs LED priekšējie lukturi ar adaptīvo tālās gaismas funkciju).

Augstākās klases V klase ieguva hromētu režģi ar plāniem stieņiem pašreizējās S klases stilā ar logotipu kā atsevišķu elementu; vienkāršākā versija saņēma režģi, kas punktēts ar mazām trīs staru zvaigznītēm ar divām horizontālām līnijām, kas stiepjas no liela zīmola nosaukuma centrā, savukārt EQV ir līdzīga dizaina spraudnis, tomēr zvaigžņu raksta vietā ir glancēta melna plastmasa. . Atjaunināto Vito un eVito furgonu priekšējo daļu dizains ir gandrīz identisks: elektriskās versijas spraudnis izskatās tāpat kā ICE versijas plastmasas režģis.

Atsvaidzinātās saimes furgoni saņēma arī vieglmetāla diskus ar jaunu oriģinālo dizainu, pieejamie izmēri ir 17, 18 un 19 collas (atkarībā no versijas). Turklāt modeļu virsbūves krāsu paletei ir pievienotas piecas jaunas iespējas.

Fotoattēlā: atjauninātais pasažieru furgons Mercedes-Benz EQV

Atjauninātās ģimenes pasažieru versiju salonā (ieskaitot kemperi ar nosaukumu Marco Polo) priekšējā panelī ir liels horizontāls displejs, kas apvieno digitālo kārtīgumu un MBUX informācijas un izklaides sistēmas skārienekrānu; Katra ekrāna diagonāle ir 12,3 collas. Furgoniem instrumentu panelim ir 5,5 collu ekrāns, kā arī 10,25 collu skārienekrāna multivides displejs.

Pasažieru furgonu un furgonu standarta versijās ietilpst: automātiskā tālās gaismas funkcija, lietus sensori, adaptīvā kruīza kontrole ar aktīvo distances kontroli, aktīvā bremzēšanas sistēma, aklās zonas uzraudzība, joslu saglabāšana, ātruma ierobežojuma noteikšana un atsvaidzināta V klase un EQV. ir arī parkošanās palīgs.

Uzņēmums vēl neko nav teicis par atsvaidzinātās Mercedes-Benz V klases, EQV, Vito un eVito tehnoloģijām; iespējams, ka tā arī palikusi. Modeļi Eiropas tirgū būs pieejami 2024. gadā. Atgādiniet, ka 2026. gadā vajadzētu debitēt jaunajai Van.EA elektriskajai modulārajai platformai , kas paredzēta Vācijas zīmola vieglajiem kravas automobiļiem.