Home » Atvadas Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante ir nedaudz lēnāks par kupeju

Atvadas Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante ir nedaudz lēnāks par kupeju

no ANDREJS BOJKO
0 Komentāri Ziedot

Šā gada janvārī Aston Martin prezentēja atvadu 770 Ultimate kupejas DBS versiju ar 5,2 litru 770 zirgspēku twin-turbo V12 motoru, pēc tam tika paziņots arī par līdzīgu kabrioletu, taču tikai šonedēļ uzņēmums publicēja kabrioleta versijas fotogrāfijas un tehniskos parametrus.

Šogad uzņēmums Aston Martin atzīmē savu 110. gadadienu un DBS modeļa – priekšpiedziņas sporta automobiļu klāsta flagmaņa – 75. gadadienu. Pašreizējā DBS paaudze tiek ražota kopš 2018. gada, un tā jau tiek izņemta no aprites. Nav pārliecības, ka nākamais priekšā motora flagmanis nesīs DBS nosaukumu, tāpat nav arī pārliecības, ka tam būs V12, tāpēc atvadu DBS 770 Ultimate ir īpaši pieprasīts kolekcionāru vidū. Visi 300 plānotie kupejas un 199 kabrioleti tika izpārdoti vēl pirms pirmizrādes – iespējams, tāpēc Aston Martin Volante versiju pat nepateicās ar atsevišķu preses relīzi, bet sociālajos tīklos publicēja kabrioleta fotogrāfijas un jaunumu ierakstīja firmas konfiguratorā, lai ikviens varētu pielāgot automobili sev, lai gan nevarētu to iegādāties.

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante kabriolets sver 1945 kg, kas ir par 100 kg vairāk nekā kupeja, un tas ietekmēja paātrinājuma dinamiku: pirmo “simtnieku” kabriolets uzkrāj 3,6 s, savukārt kupeja to paveic 3,4 s, taču maksimālais ātrums abām versijām ir vienāds – 340 km/h.

DBS 770 Ultimate sporta automobiļa 5,2 litru V12 benzīna motors ar divām turbīnām DBS 770 Ultimate attīsta maksimālo 770 ZS pie 6400 apgr./min un 900 Nm pie 1800 līdz 5000 apgr./min, kas ir savienots ar īpaši noregulētu astoņu pakāpju ZF automātisko pārnesumkārbu, un visa jauda uz aizmugurējiem riteņiem tiek nodota ar pašbloķējoša diferenciāļa palīdzību.

Ultimate modeļa atšķirīgās iezīmes, izņemot jaudīgāko V12 modeli ģimenē, ir pastiprināta, stingrāka virsbūve, noregulēta balstiekārta ar adaptīviem amortizatoriem dinamiskākai braukšanai, precīzāka stūres iekārta, oriģināls oglekļa šķiedras aerodinamiskais virsbūves komplekts, jauns motora pārsegs ar plašu ventilācijas atveri centrā, 21 collu “fishnet” riteņu diski ar 265/35 R 21 priekšpusē un 305/30 R 21 aizmugurē novietotām Pirelli P Zero riepām.

Bremzes ir karbonkeramiskās, ar 410 mm priekšējiem un 360 mm aizmugurējiem bremžu diskiem. Kabrioleta bagāžnieka ietilpība ir 260 litri. Rokassomiņām papildus var izmantot šaurās aizmugurējās sēdvietas. Degvielas tvertnes ietilpība ir 78 litri.

Salīdzinājumam, un mazumtirdzniecības cena kabrioletam – no 337 000 mārciņu (kupeja – no 314 000 mārciņu), taču realitātē katrs no 199 automobiļiem klientiem izmaksāja dārgāk, jo tika piedāvātas opcijas, starp kurām bija arī vieglie priekšējie sēdekļi ar oglekļa šķiedras karkasu, luksusa skaņas sistēma Bang & Olufsen un daudzas individuālas ādas apdares salona individuālās izvēles iespējas.

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante ražošana jau ir sākusies, un pirmie eksemplāri klientiem tiks nosūtīti šā gada trešajā ceturksnī.

Ja esat atklājis pareizrakstības kļūdu, lūdzu, paziņojiet mums, izvēloties šo tekstu un nospiežot Ctrl+Enter.

Jums var arī patikt

Leave a Comment

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Šī vietne izmanto sīkfailus, lai uzlabotu jūsu pieredzi. Mēs pieņemam, ka jūs ar to piekrītat, bet jūs varat atteikties, ja vēlaties. Pieņemt Lasīt vairāk

Konfidencialitātes un sīkdatņu politika
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00

Spelling error report

The following text will be sent to our editors:

BALTIJASZINAS MEDIJU NAMS 2024 Visas tiesības aizsargātas.